Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja als die eenmaal beginnen nou doe mij nog maar een koffie hoor _O-

Wat voor merk was die spiegel op jou Ducati vind hem wel mooi.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat merk spiegeltje dat is,koste 3 tientjes nieuw,dus zal geen exotisch merk zijn. :+
Volgens mij stonden ze ook wel op MP,effe google op spiegel.
Vond hem ook mooi organisch en net genoeg zicht wat er achter mij gebeurt. O-)
 
Ja eeehhh sorry Piet soms kom je iets tegen waar je ooit van gezegd heb nou als ik die kan kopen dan *O* dus een Nuda. TL zal nog wel ff duren ;)

Jij bent anders wel verdomd goed op de hoogte hotline met die kale 8-)

toevallig kwam ik zaterdagmiddag even een bakje doen bij die kale
 
Heel toevallig ja en dan babbel je wat. _O-
Zonet even een aluspattertje gemaakt voor een trx,heeft hier vaker gestaan.Nou nog even een bagagerekje kan hij de brommer weer ophalen. :)
full
 
Weet ik eigenlijk niet of die op het forum zit,komt hier vaker met klusjes,heb de demper in het verleden ook gemaakt.Rekje is ook klaar,kan die de zooi weer ophalen. :+
Jaja,de Nuda staat nu ook op een brug,maar dat zegt nog niks. _O- Is toch geen weer.......
full
 
Yep,maar deze ook. ;)
Subframe fabriceren en twee linkpijpen moeten er op. *O*
full
 
Ach,dat moet je met een korreltje zout nemen want ik lever geen zooi af. :+
 
kan wel iets hoger gerard (iets maar) en de zit iets uithollen zodat hij iets korter word en beter tegen de tank aan komt (de kont iets naar voren schuiven zeg maar)

Ben jij soms de opdrachtgever? :?
Input word zeker gewaardeerd Piet,dat weet je. :}
 
Het rijdt echt heel ontspannen. Maar niet met jullie snelheden. En het stuurt overigens best goed, maar natuurlijk niet zoals een Streetfighter.
Jullie houding is ook veel progressiever, hoort bij een wat vlottere rijstijl.
Maar het geeft naast de rust in je rijstijl een wel hééééél tevreden gevoel, en dat is ook wat waard. Geen last van rug of schouders en de tankinhoud bepaalt wanneer ik er af moet, niet de zit.
 
Het rijdt echt heel ontspannen. Maar niet met jullie snelheden. En het stuurt overigens best goed, maar natuurlijk niet zoals een Streetfighter.
Jullie houding is ook veel progressiever, hoort bij een wat vlottere rijstijl.
Maar het geeft naast de rust in je rijstijl een wel hééééél tevreden gevoel, en dat is ook wat waard. Geen last van rug of schouders en de tankinhoud bepaalt wanneer ik er af moet, niet de zit.


Ach` met een paar jaar rijdt Gerard ook op zo`n ding , hij verzet zich nu nog even .. O-)
Z`n verzet is echter nutteloos, komt tijd` komt de cruiser ... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan