Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
We gaan gewoon door uiteraard met weer een nieuw deel! *O*
Dit topic ook maar weer openen met de Suz eigenbouw,hij blijft mooi.(kleine kutpic zie ik :( )

Voor piccies van al mijn vorige projecten zie de link hieronder.

Gr.Gerard :W
full
 
Laatst bewerkt:
Direct maar een piccie erbij van mijn Daytona project,schiet ook allemaal lekker op. *O*
full
 
Laatst bewerkt:
De Appiecrambler kan ook weer naar huis toe,was weer een mooi klusje en nou kan de baas zelf het spul verder afwerken. O-)
full
 
Stoere fiets 8-) en in jouw kleur G. :}
Wat komt er nu op de brug :Y want we zijn er weer bij :W

Eerst even weer met mijn eigen zooi bezig,demontabele eigenbouw(tuurlijk ;) )voetsteunen maken in combinatie met de andere 2zits kont.Bevestiging komt aan binnenkant buis,dus als de 1zitter er op zit zie je er geen ruk van. O-)

Oja,en hierna de alubinnentank maken voor die ouwe Martinkwak die hier het weekend gebracht is.En daarna het uitlaatsysteem voor die houtboer met zijn TRI. :)
full
 
Laatst bewerkt:
Probeer je zo'n topic met veel constructieve elementen te vullen beginnen ze weer te DP'en. :+
 
Voor je het weet zit zo'n topic weer vol.......... :+
 
Zonder kont is die bijna nog mooier kwa lijn......
full
 
Betekend TVP bij jou iets anders dan Tijd Voor Pils ? O-)

Neee natuurlijk niet O-)

Om te weten of het alweer zo ver is vraag ik altijd raad aan: www.ishettijdvoorbier.nl

En dan is dat mijn richtlijn voor die dag :Y Echt waar!
 
Eerst even weer met mijn eigen zooi bezig,demontabele eigenbouw(tuurlijk ;) )voetsteunen maken in combinatie met de andere 2zits kont.Bevestiging komt aan binnenkant buis,dus als de 1zitter er op zit zie je er geen ruk van. O-)

Oja,en hierna de alubinnentank maken voor die ouwe Martinkwak die hier het weekend gebracht is.En daarna het uitlaatsysteem voor die houtboer met zijn TRI. :)
[afbeelding]
jep , kan niet wachten haha , met beetje geluk het laatste wat moet gebeuren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan