Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nette prijs lijkt mij voor zo'n Jerryt special. :+
Je hebt die fiets nog mooi wat jaartjes gehad trouwens,kwaliteit he! *O*

Herniaoperatie......heb voor 30 September nog een afspraak staan maar weet nog niet of ik daar gebruik van maak.Zit nog steeds zonder pijnstillers maar de pootpijn is zeker nog niet weg :X Zit er nu bijna 4maanden er mee te kutten maar gaat mij niet snel genoeg. :(


Gaat nog veel langer duren denk ik (denk maar aan jaaaaren) ik wil je niet ontmoedigen
hoor .. O-)
ik loop zelf al minstens 8 jaar met een slapende / jengelende poot , daar wen je wel aan .. B| (na operatie dan heb je weer last van andere problemen als je geluk (lees pech) hebt ..

In het ergste geval ben je de rest van je leven in de luiers .. :+
 
Gaat nog veel langer duren denk ik (denk maar aan jaaaaren) ik wil je niet ontmoedigen
hoor .. O-)
ik loop zelf al minstens 8 jaar met een slapende / jengelende poot , daar wen je wel aan .. B| (na operatie dan heb je weer last van andere problemen als je geluk (lees pech) hebt ..

In het ergste geval ben je de rest van je leven in de luiers .. :+
Jij weet wel hoe je iemand moed in moet praten hè ?! :N -O-
 
Jij weet wel hoe je iemand moed in moet praten hè ?! :N -O-

Valt mee hoor , hij zal het wel overleven ... Het is een nuchtere Fries` die niet helemaal gek is .. O-)
Voor ophemelend geneuzel moet je niet bij mij zijn .. Maar`hij weet zelf ook wel wat de risico`s van wel of niet opereren zijn , hoop ik .. ;)

Probleem met `rugjes` duurt vaak niet even , Helaas !..
 
Voor een bosje hernia's moet je niet bij de groenteboer zijn toch ?


Volgens Mac Williams wel .. _O- Geintje ... De groeten terug` Mac .. ;)

Hoe gaat het met jou ? Gezien dit momenteel toch een (tijdelijk :X )ziekenboeg topic is,
kunnen we het daar ook wel even over hebben .. ;)
 
Even een eigenbouw-beauty tussendoor dan maar:

full
 
Als je het over topicvervuiling hebt nou dan heeft deze de beker :r
 
Zo direct denkt iemand nog dat G die heeft gemaakt...
Lees af en toe nog mee Gerard! Hoop dat je weer helemaal de oude wordt uiteindelijk! Nogmaals sterkte. Met de motor weer wat verder, als ie klaar is kom ik bij je langsrijden :) Nog steeds erg blij met jouw werk!
 
Gerard bedenk wel dat de keuze welke je hebt gemaakt om niet te opereren er wel één van tijd en veel rust is als je dat kunt opbrengen dan is herstel waar je langzaam naar toe werkt echt mogelijk.
dus rust en geduld horen bij elkaar,sterkte en op naar herstel.
 
Zo direct denkt iemand nog dat G die heeft gemaakt...
Lees af en toe nog mee Gerard! Hoop dat je weer helemaal de oude wordt uiteindelijk! Nogmaals sterkte. Met de motor weer wat verder, als ie klaar is kom ik bij je langsrijden :) Nog steeds erg blij met jouw werk!

Denk dat dat wel meevalt Just. _O-
Mooi dat er progressie geboekt word met de fiets en ben zeker benieuwd naar het totaalplaatje en uiteraard is u welkom voor een bakkie dan. :Y
Tuurlijk word ik weer de oude(zo goed als basisconditie O-) ),daar twijfel ik niet aan maar gaat me niet snel genoeg.Das het aard van het beestje wat.
 
Gerard bedenk wel dat de keuze welke je hebt gemaakt om niet te opereren er wel één van tijd en veel rust is als je dat kunt opbrengen dan is herstel waar je langzaam naar toe werkt echt mogelijk.
dus rust en geduld horen bij elkaar,sterkte en op naar herstel.

De keuze is nog niet zeker hoor,heb ook weinig zin om zo nog tijden door te modderen. :(
En nou houden we er over op!Ik probeer me weer gedeisd te houden want dat gejammer en gemekker hoort niet in dit topic. :r
Als ik weer wat constructiefs te melden heb dan meld ik me hier wel weer,bedankt voor de goede wensen vriendelijke vrienden! :}
 
Goed gesproken :Y , ook mijn beestje aard (en ben geeneens een Fries O-) ) naar wat anders....keep the dream alive :}

Oooooooooooiiiiittttt zal ik weer op een 2-wieler rijden *O*
 
Nou om maar weer eens on topic te gaan hier nog een foto van iets dat Gerard gemaakt heeft toen z'n rug nog helemaal oké was....

358c20bcc8def4a0ba32317d9289de53_zpscb2d2d98.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan