Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beterschap Gerard en hopen dat je straks weer de jonge bent. ;)

Beetje revalideren en met wat extra massage moet dat lukken......

full


:+
 
Dank weer jongens en leuke piccie EriX,niet dat onnozele geaai/gestrijk maar de beuk er in! _O-
Ga me braaf aan de revalidatieregels houden,zal het daar niet aan liggen als ik niet weer in mijn basisconditie kom. O-)
 
.....stap voor stap je progressie van genezing ervaren, werkt over het algemeen beter dan een lineaire stijgende lijn te hanteren :9 O-) :+ in ieder geval BETERSCHAP!
 
Weer dank. :}
Rustig aan is niet mijn aard maar heb de laatste maandjes wel genoeg oefening gehad dus moet lukken. :+
 
Zit nog wel wat aan de pilletjes maar al wat aan het afbouwen,behoorlijk spierpijn maar het word al wat beter. O-) Nu gewoon niks forceren en het revalidatieprocess volgen,nou even mijn eigenwijsheid aan de kant zetten. :+
Bedankt voor de belangstelling. :Y
 
Ja` doe eerst in ieder geval geen voorover hangende werkzaamheden , maar ga een beetje wandelen met het vrouwtje .. beetje goeie beweging zeg maar ...

Wat jij met je poot had , ( klote signaal v hernia ) daar sjouw ik al zo`n 8 jaar mee rond , zelf`s
dat went kerel .. ( ik dacht eerst ook dat je daar gek van werd ) .

ik hoop dat het je goed gaat , er is niks minder dan gekloot `dat je niks kunt (en crepeert)
 
Laatst bewerkt:
Ja` doe eerst in ieder geval geen voorover hangende werkzaamheden , maar ga een beetje wandelen met het vrouwtje .. beetje goeie beweging zeg maar ...

Wat jij met je poot had , ( klote signaal v hernia ) daar sjouw ik al zo`n 8 jaar mee rond , zelf`s
dat went kerel .. ( ik dacht eerst ook dat je daar gek van werd ) .

ik hoop dat het je goed gaat , er is niks minder dan gekloot `dat je niks kunt (en crepeert)

Dan weet ik wel andere goede bewegingen zonder voorover te hangen,zei boven op. _O-
Dat lang mee omsjouwen had ik dus helemaal geen zin in,daarom het mes er maar in laten zetten.Tijd zal leren of het de goede keus was,het gevoel zegt van wel. O-)
 
Laatst bewerkt:
Was net met mijn zoon even in Balkbrug ..........had er nog nooit van gehoord, maar was w.s. wel halverwege jouw kant op......had ik nou maar aan hem gevraagd om even door te rijden voor een echt D&E bakkie......
 
Dank Erwin. :W
Wijnand,je was zeker al een mooi eind op weg naar het Hoge Noorden ja. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan