Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja,die grote kartonnen lompe accu MOET in de kont,is een 1600 blok dus heeft wat capaciteit nodig. :X
Waarom? Laatst nog 'n Total (High) Performance 'n 1980cc blok gestart ............ 2x autom. decompressie erop. Zelfde als onderstaande fiets, accu(utje) in de olietank ........... het hoéft helemaal niet zo groot en zwaar. :)

full
 
Heb ik hem gezegd Fred dat er kleinere zijn maar nee,deze moest er in.Klant is koning. :X
Hoop dat ik alleen niet teveel consessies met de kont hoef te doen kwa lijn want daar moet de elekriek in.
 
Kwestie van smaak,het is een one-off frame maar niet door mij gemaakt nee.Zijn 50x3mm alubuizen,daar heb ik ook geen buigerij voor,de grote diameterbuizen kan ik alleen walsen.
 
Wel weer lekker dat er activiteiten zijn in je werkplaats. Dat is voor alle partijen weer goed. Ook voor je werkgever, ben je in ieder geval weer inzetbaar op alle plekken. En vooral voor jezelf, wil zeggen dat het lichaam ook weer goed gaat functioneren. En vooral dat laatste is belangrijk.
Ik volg wel weer.
 
Weer bedankt jongens. :}
Heb het echt wel gemist dat hobbien,het is gewoon verslavend dit en ik zou er echt niet zonder kunnen. :N
 
Ik ga het ook wel missen, denk ik, Verslavend is het zeker. Maar ik heb nog meer verslavingen, dus het komt wel goed denk ik. De andere verslavingen zijn hoofdzakelijk buiten de deur. Ik heb binnen steeds minder ruimte om lekker verslavend te zijn.
Zolang de processor in de bovenkamer maar op volle toren blijft draaien is het goed. Alleen de onderwerpen veranderen.
 
hoi Gerard,

goed om ook hier te lezen dat je weer bezig bent. ik ben nu al benieuwd naar het werk aan de mijne!! ik zie je morgen!
 
Navond Peter

Ik zie je morgenmiddag,niet te vroeg want heb tot een uur of vier andere familiaire verplichtingen. O-)
We proberen hier ook weer wat moois van te maken.Nou alweer zin aan. *O*

Oant Moan! :W
 
Ik ga het ook wel missen, denk ik, Verslavend is het zeker. Maar ik heb nog meer verslavingen, dus het komt wel goed denk ik. De andere verslavingen zijn hoofdzakelijk buiten de deur. Ik heb binnen steeds minder ruimte om lekker verslavend te zijn.
Zolang de processor in de bovenkamer maar op volle toren blijft draaien is het goed. Alleen de onderwerpen veranderen.

Net wat je zegt Leon,zolang je maar wat hebt waar je je ceativiteit/energie aan kwijt kunt,dat is het belangrijkste vind ik.Nou is dat bij mij hoofdzakelijk aan deze hobby/passie maar voor een ander kan dat uiteraard ook heel wat anders zijn. :Y
 
Navond Peter

Ik zie je morgenmiddag,niet te vroeg want heb tot een uur of vier andere familiaire verplichtingen. O-)
We proberen hier ook weer wat moois van te maken.Nou alweer zin aan. *O*

Oant Moan! :W

Ga je nou eindelijk eens naar de kerk }) .....mag jij daar wel naar binnen :?
 
_O- Zou wel goed voor me zijn misschien!Godvergodver...... _O-
Maar ben wel Christelijk(RK) opgevoed maar geen ruk van overgebleven :+
Was trouwens nog een hele klus om van dat gespuis af te komen. ;)
 
Weer bedankt luitjes,blij dat er weer wat geklooit kan worden ja.En weer naar de baas hoort er gewoon bij en we zijn een vrij flexxibel bedrijf en daar kom je nou achter dat je zolang in de ziektwet hebt gezeten dat er netjes mee word opgegaan.Je zal maar zelfstandiger of zzp'r
zijn. :X
De eerste constructieve piccies zinds maanden weer! *O*
Een HD(jaja :+ )met een bigtube aluframe/brug,heb ik omgebouwd van stereoschokkers naar een monoschokker.Brace op de brug gelast en ben nu met tank en zit bezig.Mooi klusje weer. *O* [afbeelding]

Mooi dat je weer aan de gang bent. :)
Keer wat anders zo`n Harley maar wel mooi project, alleen beetje jammer van het frame.

Het ding heeft wel iets weg van een Wakan :9~
 
_O- _O- ......als ze er nou zelf eens achter zouden komen dat juist ZIJ het tuig zijn, dan zou de wereld er een stukje mooier op worden *O*
 
Tis misschien niet het mooiste frame maar er is er maar 1 van en dat heeft ook wel weer wat.
 
🤔......heb recht van spreken🤓, ben een paar jaar op die weg geweest, en dan kom je erachter dat in die wereld juist 'wij' & 'zij' geldt....helaas hoor, want in de basis Was het ooit 'een goede boodschap' ....geloof maakt meer kapot dan je lief is..😂😂😜
 
Hier ook een ontdoopte kerkziel.
Veel briefjes moeten schrijven, belastingen zijn eenvoudiger.
 
Weer bedankt luitjes,blij dat er weer wat geklooit kan worden ja.En weer naar de baas hoort er gewoon bij en we zijn een vrij flexxibel bedrijf en daar kom je nou achter dat je zolang in de ziektwet hebt gezeten dat er netjes mee word opgegaan.Je zal maar zelfstandiger of zzp'r
zijn. :X
De eerste constructieve piccies zinds maanden weer! *O*
Een HD(jaja :+ )met een bigtube aluframe/brug,heb ik omgebouwd van stereoschokkers naar een monoschokker.Brace op de brug gelast en ben nu met tank en zit bezig.Mooi klusje weer. *O* [afbeelding]


Mooi dat je weer te been bent Gerard.
Inderdaad is het heel fijn dat er op een normale manier mee om word gegaan, dat herken ik wel. Bij 'ons' gaat dat ook zo. Ik ben ook net weer beter na wat langer thuis te zijn geweest. Ook helemaal geen probleem.

En natuurlijk is het beste deel van beter zijn is dat je weer kan knutselen! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan