Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi,de cafefighter is de deur uit naar een liefhebber. *O*
Beste man verbaasde zich ook dat er niet meer belangstelling voor was,waarschijnlijk houd hij hem bare metall en word de tank en zit niet gespoten. O-)
Man heeft voor de rest ook nog grote plannen kwa andere projecten dus mijn visitekaartje weer afgegeven. *O*


Is`t je knap afgegaan , kun je de Stig weer blij maken ... ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooi,de cafefighter is de deur uit naar een liefhebber. *O*
Beste man verbaasde zich ook dat er niet meer belangstelling voor was,waarschijnlijk houd hij hem bare metall en word de tank en zit niet gespoten. O-)
Man heeft voor de rest ook nog grote plannen kwa andere projecten dus mijn visitekaartje weer afgegeven. *O*
*O* :} , mooi man
 
Zekers,ik blij,maatje blij en de nieuwe eigenaar blij!Lijkt de EO wel. _O-
 
Subfreempje klaar,zadelplaat gemaakt.Zat een compleet zadeltje bij maar honkietonkiespul en te kort want het vroiuwtje moest ook een keertje achterop,dus maar geadviseerd om een mooi zadeltje bij Nopper te laten maken.De zijkapjes wat hoger en wat meer naar het subframe verzet.Tank straks nog aanpakken,komt een monzadop op en er komen kniestukken in.
Voorpatterd moet de flex ook nog in of een nieuwe kleinere maken van alu. :+
full
 
Zekers,ik blij,maatje blij en de nieuwe eigenaar blij!Lijkt de EO wel. _O-


Hee` Gerard, even over vroeger , de Stig had vroeger toch ook een waterorgel ? of ben ik nu mis ... B|

Daar was vroeger een heel clubje van in Joure en omstreken met zo`n ding ...
 
Klopt helemaal,we hadden allebei een gt750 met 3in1 er onder(Janton of laser geloof ik)hij had een blauwe en ik een rooie.Veel plezier met die dingen gehad. *O*
Vroeguh,toen we nog jongens waren,mooie tijd. :Y
Er waren toen nogal wat met tweetakten hier in de buurt ja.
 
Laatst bewerkt:
Zo`n waterkoker en dan een of andere special met een superlicht frame zou ik graag nog eens gebouwd zien worden...zou er zelfs wel 100m1 op willen rijden *O* , op een UK forum heb ik eens zoiets gezien in een Kawa frame of zo...
 
Das zeker een mooi ding zal een Mach750 zijn,zit ook mooi in het gsxr frame! :}
Zie je wel eens anders met dergelijke huwelijken van frame/blok. :X


Die kinderachtige tekst had er om mij niet opgeheven :? Eis van de Sponsors uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Zo`n waterkoker en dan een of andere special met een superlicht frame zou ik graag nog eens gebouwd zien worden...zou er zelfs wel 100m1 op willen rijden *O* , op een UK forum heb ik eens zoiets gezien in een Kawa frame of zo...

Trouwens tijdje terug een Bakker replica TR750 racer gebouwd en daar word al behoorlijk mee geraced.Ook met een gt750 blok,hij heeft de fiets zelf afgebouwd. :Y
 
Tank is aan de beurt,de flex er in! :+
Voorspatterd/grote standaard en kettingkast liggen er ook al af,geen porum.
full
 
Laatst bewerkt:
Staat hier boven,een CB750f1 uit 1976?,midlifecrisisfiets. :+
 
Laatst bewerkt:
Je kan nu wel mooi de binnekant van de tank ontroesten.

Die lelijke zijkappen mogen er ook wel af, gewoon doen en niks vragen. Hij zit toch in zijn midlifecrisis.
 
Tank is relatief schoon,beetje vliegenroest maar stelt niks voor. :N
Zijkappen blijven,electrische troep zit er achter en aan de andere kant de olietank,is een drysump blok.Moet allemaal wat lowbudget blijven,is zijn eerste project.Bij het volgende project gaat die helemaal los hoop ik. _O-
 
Zitten nu vrij diepe kniestukken in,zie je zo niet op het piccie maar vind hem zo wel lekker. :Y
full
 
Elektrische troep eruit en een mooi tankje maken hoewel het originele ook niet verkeerd is.

Oud projectje van mij (niet zelf gebouwd, dus niet mijn ding :N )
0o4iUqZ.jpg

OPCNzr9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg toch,ut mot lowbudget en dat is jouw voorbeeld niet. :W

Mooi project maar die tank zo op het frame vind ik niks. :X
 
Laatst bewerkt:
Zadel en tank zijn de spelbreker maar de rest zit er goed uit👍
Kwa rijden blijft het een oud hok uiteraard :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan