JETHELM - waar is de meeste keuze te vinden?

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
748
7
Overijssel
Ik ben op zoek naar een nieuwe jethelm, nu kan ik online kijken......heeeeeeel veel keuze, maar als ik dan naar een winkel ga is de keuze een stuk minder en misschien wel overjarige modellen.
Wie weet waar veel keuze is en de modellen van dit jaar te vinden zijn?
 
Motorkledingcenter Veghel ligt een hele zwik helmen, ook aardig wat jethelmen. Van te voren bellen en vragen kan ook weleens helpen, dat ze nog op een verse lading aan het wachten zijn aangezien deze helmen ook best populair zijn bij de 50 cc scooterrijders.
 
Zelfde probleem hier, dus ik volg.. Recent naar lokale motorkledingcenter geweest want helm op site die ik wil proberen, maar nee meneer die hebben we niet, en krijgen we ook niet zomaar binnen..
 
Gewoon altijd eerst bellen. Dit is nou eenmaal een tijd van overdruk op de logistiek gecombineerd met problematische internationale belevering en haperende productieschakels.
 
ik heb mijn jethelm online in de UK gekocht,
van acerbis
zit prima, met klep en schermpje wat je kan wegschuiven..
👍🏼👍🏼👍🏼
zeer blij mee

595cdbf338dfcc14b0a59d2132e6cdca6a184215_2_0022569_030_066_0_10.jpg
 
www.voordeelhelmen.nl hebben grote zaken in Amsterdam en Zwaagdijk met veel voorraad. Als je een helm op het oog hebt, kun je die ook vast bestellen en in de winkel laten bezorgen (zonder vooraf te betalen).
 
Laatst bewerkt:
Weet niet welke motor je rijd maar de
Shoei Jet helm model 2020 is een mooie net een maand in bezit heb er zelfs nog een die ik voor de nieuwe gebruikte deze is 30 jaar oud.

Een model 2019 zit een prijs verschil in van 100 euro

De nieuwe modellen van Shoei hebben boven op de helm 3 inlaat voor lucht deze werken goed laat veel lucht door verder zit er een zonnebril in verwerkt en een scherm die ruim het gezicht bedekt.
Shoei helmen zijn niet goedkoop maar als je nagaat dat ik er een heb van 30 jaar oud en nog goed zit buiten wat slijtage van de binnenbekleding

Tijdens het rijden is hij wat geluid betreft niet erg storend
 
Terug
Bovenaan Onderaan