jeuk!!

Leo!

MF veteraan
25 aug 2004
1.003
7
Echt
Hee...
Afgelopen week heb ik me weer iets nieuws laten invallen. Ik heb namelijk ontzettende jeuk... nu het racen op het circuit even is afgelopen; een enduro!!
Ben 'ns ff gaan rondneuzen en ben uitgelopen bij een Yamaha WR 400 F uit 1999, met 4500 km op de teller. Fietsje zag er goed uit en liep ook netjes, maar voor de rest heb ik er geen k*t verstand van! Ben alvast in Handel wat benzinedamp gaan opsnuiven... Ik wil graag uitproberen of zo'n 'moshcroter' ook leuk speelgoed voor mij is. :]

Wie heeft er kennis van zo'n ding en wil dat ook met mij delen!! Wat zijn de tere plekken van die bak enz.
 
Reken er maar niet op dat die 4500 km zal kloppen.
De motor is 5 jaar oud, en da's best oud voor een enduro.
Misschien een fototje?
 
bij offroad en crossmotoren enzo laat jeje meestal niet leiden door km standen enzo :) je test de motor uitvoerig (voor aankoop) en trekt eventueel gewoon de handel open om te kijken of alles in orde is (meestal na aankoop 8-) ).. als je er wat minder verstand van hebt doe je dit in combinatie met een goed werkplaatshandboek of iemand die er verstand van heeft :)
 
Reken er maar niet op dat die 4500 km zal kloppen.
De motor is 5 jaar oud, en da's best oud voor een enduro.
Misschien een fototje?
waarom niet?
er zijn genoeg mensen die (om wat voor reden dan ook) zo'n ding kopen, er nooit op rijden, en hem daarom maar wegdoen.
Ik zie ook XR650's uit 2000 te koop staan met 2400 op de teller?!

niet iedereen is zo fanatiek als wij :9
(redrider heeft 24000km op zijn '00 XR650R)




:X aan de andere kant heb je gelijk dat de kans bestaat dat de vorige eigenaar voor het crossen de teller en lampen enzo verwijderd heeft en dat dus de tellerstand niet meer klopt
 
Pas wel op wat je koopt het anders heb je het zelfde gezeik als mij.
Mijne liep ook als een trein en zag er mooi uit.
Je hoort mij frustratie wel he!!
Overkomt mij weer, kost een boel ellende
Hopelijk koop je verstandig en heb je er veel plezier van.
;)
 
De WR 400 F is gekocht.
Zie de topic 'ervaringen WR 400 F'
 
Terug
Bovenaan Onderaan