jezus wat een sound.....

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
na lang tobben. leovince, laser, 2 brothers racing (bochten etc op maat)is het uiteindleijk de leovince geworden.. zelfs met DB-killers erin... weet iemand hoe ik die eruit krijg trouwens? ze zijn met zo'n vaag "schroefje" bevestigd...
pics volgen later.....
 
geluid ga ik ook opnemen, morgen als de DB-killers eruit zijn gehaald :9~
hoe krijg ik dat op t forum? zelfde als de pics?
nee niet zelfde als pic`s,
je moet je geluids bestandje ergens op een server zetten en daarvandaan een link hier in zetten.
 
Dat vage schroefje kun je gewoon met een waterpomptang losdraaien })
Ik heb het gister zelf ook gedaan,klinkt een stuk beter zeker als ie warm is :9~
 
Dat vage schroefje kun je gewoon met een waterpomptang losdraaien })
Ik heb het gister zelf ook gedaan,klinkt een stuk beter zeker als ie warm is :9~
lukt niet.. dat ding is plat van boven en heeft aan de bovenkant 2 schuine randjes zonder verbinding ertussen.. lukt me niet met een waterpomptang..
 
lukt niet.. dat ding is plat van boven en heeft aan de bovenkant 2 schuine randjes zonder verbinding ertussen.. lukt me niet met een waterpomptang..

Als we dezelfde schroefjes hebben,dan zijn het van die dingen die je alleen maar vast kan draaien met een schroevendraaier (en daarna niet weer los).Gewoon het koppie in de tang pakken en losdraaien.Is mij tenslotte ook gelukt
 
lukt niet.. dat ding is plat van boven en heeft aan de bovenkant 2 schuine randjes zonder verbinding ertussen.. lukt me niet met een waterpomptang..

In de mijne heb ik met een Dremel een sleuf gemaakt er daarna met een schroevendraaier de schroef eruitgedraaid. Ongeveer 2 minuten werk.
 
Hoi, ik wil ze ook kopen, die uitlaten, ik heb ook een TDM 900.
Een paar vragen: Moet je nog wat veranderen aan je instellingen ontsteking ed.? Kun je ze er zo opzetten?
En heb je al foto's gemaakt, zoja wil je ze dan plaatsen?

Thxs Mac.
 
je merkt een klein beetje vernadering, ik zou niet weten hoe ik dat moet omschrijven.. maar dat geluid doet t m gewoon!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/103918/350f499e1985a89c51a8398ce5dab192 (R0010315.JPG)​
 
en het is wel aan te raden om heea af te stellen.. ik heb er een PC op zitten en die laat ik morgen afstellen in Oss...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/103919/7fbc9a86980be3bb19396abb2336a884 (R0010318.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
soundclipje is gemaild naar sjoske.. kwaliteit is niet super, maar ik neem morgen een betere op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan