Jij hebt lelijke motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Stel ik vind dat.. kan je dan gewoon vriendelijk zeggen dat je't een lelijk motor vind tegen een motorfreak of is ie dan dusdanig op ze teentjes getrapt?
Is het motoretiquette om dan te zeggen dat je'm niet zo mooi vind terwijl je'm eigenlijk aarstlelijk vind of kom je gewoon uit voor je mening?
 
Die Persoon waar die motor van is heeft hem toch voor zich zelf gekocht dus dat jij hem lelijk vind moet hem koud laten vind ik, dus als hij het vraagt eerlijk antwoorden
 
Poohbeer,

Ik neem aan dat jij het over onze ontmoeting van morgen hebt.
Ik den dat Helldesker helemaal niet kwaad word als je zijn R1 niet zo mooi vind als mijn CBR. :icon_smile:

J.W
 
Alle japanse motoren zijn lelijk.. ooh wacht even..

hmm.. ik moet maar wat minder bier drinken en wat meer op mijn Kawa rijden.. Kan ik gelijk meldden dat ik de nieuwe Honda VTX 1800 een wrede bak vind waarop ik wel eens een rondje zou willen rijden..
 

Tja...moet je het zeggen? Als ze je mening vragen, dan vragen ze er om. Doen ze dat niet en het is een lelijk kreng... dan: Spreken is zilver, zwijgen is goud. :icon_redface:

Als bijv. iemand met een lelijke Kawa aan mij vraagt wat ik er van vind kan ik altijd zeggen dat ik Soes fan ben en niet zoveel gevoel met andere merken heb.

 
Als bijv. iemand met een lelijke Kawa aan mij vraagt wat ik er van vind kan ik altijd zeggen dat ik Soes fan ben en niet zoveel gevoel met andere merken heb.

hehe, dat bedoel ik nu precies.. merk dat veel mensen zo zijn in het motorwereldje.. je bent geen suus fan he, je vind die kawa gewoon lelijk :icon_razz:
Noujah, no biggy ofzo hoor. :icon_smile:
 
t`is allemaal kut... :icon_biggrin:

heb je een Suz...vinden kawa freaks ze lelijk...heb je een Kawa vindt iedereen hem mooi :icon_biggrin: en heb je een Honda....tja..wat zullen we DAAR nou weer van zeggen...laat staan van die Pruttel en wil niet Ducati`s....en wat dacht je van die yammerlijk Yamaha`s....



GEINTJE...


Nee ff serieus...de echte motorfreaks zweren bij HUN merk...ze (we) vinden andere wel mooi...zeggen we dat dan ook...vinden we ze lelijk...tja..spreken is zilver, zwijgen is goud (Bron: The Saint)
 

hehe, dat bedoel ik nu precies.. merk dat veel mensen zo zijn in het motorwereldje.. je bent geen suus fan he, je vind die kawa gewoon lelijk :icon_razz:
Noujah, no biggy ofzo hoor. :icon_smile:
[/quote]

hahahahahaha, nu moet ik bekennen dat ik persoonlijk ( ja, ik heb een persoonlijkheid ) een Soes fan ben. Gewoon een wat rouwer geluid als een Honda ( lees naaimachine ) en mooier als een Kawa ( lees, we pikken de neus van de R1 / 6 en we passen um aan tot we haar Michael Jakson kunnen noemen )


 
Nou die R1 bedoelde je volgens mij niet he?
Vandaag Helldesker's R1 gezien en echt een mooi ding!
Dus dan zul jij mijn CBR wel bedoeld hebben :icon_frown:
 
En wat is er mis met jouw CBR ??? Het ding ziet er toch prima uit ?? Je mag hem wel een keertje poetsen, maar voor de rest ... Niks mis mee.
 
Elke 2 weken word ie gewassen en dan blinkt ie gewoon.
Maarja je hebt nu gezien hoe ik rijd en schijnt dat ie daardoor wat eerder vies word dan normaal :icon_frown:
 
Hmmm.. ik denk dat jij het al aanvoelt poohbeer, zoiets zeg je niet gauw.

Mijn oom heeft een BMW RS850, ik vind het een lelijk ding maar ik draaide erheen met:

Dat zijn mooie Brembo remmen, dat zal wel lekker remmen...
 
Kheb eigelijk van Poohbeer geen slecht woord over mijn R1tje gehoord... Misschien durfde ie niet....
 
Ik wel hoor.
Wat zag die deuk in je voorkapje er lelijk uit. :icon_wink:

Je hebt gewoon een vreselijke mooie fiets, ben benieuwd hoe de prestaties zullen zijn als je hem wat meer onder de knie hebt.
 

Motoren net zijn vrouwen, krijg je ze niet onder de knie dan gaan ze toch gewoon over de knie..... :icon_confused:
 
Hmmm.. ik denk dat jij het al aanvoelt poohbeer, zoiets zeg je niet gauw.

Mijn oom heeft een BMW RS850, ik vind het een lelijk ding maar ik draaide erheen met:

Dat zijn mooie Brembo remmen, dat zal wel lekker remmen...

hehehe, jah, is eigenlijk zoals je het lief van een vriend nooit lelijk kan vinden he.. voor hem is't een schoonheid dus zoek jij de knapste punten er ook maar uit.
Hehe, zover gezocht is die vergelijking van motor en meissie dus niet :icon_smile:

helldesker: sja, wat ik de paar minpuntjes op mijn motor vind heeft jouw motor zoals ik het wil.. vind je't raar dat'k er geen slecht woord over kan laten? Mijn suus is knap, verdomd knap, maar die van jouw staat nog net trede hoger bij de missverkiezing :icon_smile:

owjah, dat slotindrukje op je voorspatbord is wel lelijk btw.
 
Poohbeer, je vondt het "potje" op mijn stuur toch ook niet mooi... Dat wat op de CBR zat was toch beter ??? ( effe voor de duidelijkheid, ik bedoel het potje voor de remvloeistof.)

Uhm ennuh ja het deukje in mijn voorspatbord daar baal ik ook goed van. :icon_frown:

Maar ik ben blij dat jullie mijn motor mooi vinden. Ik zelf ook, daarom heb ik haar ook gekocht. :icon_razz:
 

Ik vind de GSXR eigenlijk iets mooier als de R1 maar dat is ieder voor zich. :icon_razz: Of een TL is ook mooier als een R1 of een SV650 of een intruder 250 :icon_lol: Oke, ik dwaal af.... hehehehehe, toch vind ik de R1 ook mooi. Alleen de Soes is mooier :icon_wink:
 
Poohbeer, je vondt het "potje" op mijn stuur toch ook niet mooi... Dat wat op de CBR zat was toch beter ??? ( effe voor de duidelijkheid, ik bedoel het potje voor de remvloeistof.)

klopt, maar dat neem ik er wel bij hoor.. waarom denk je dat ik met m'n suus rondrijft? Die heeft ook zo'n remvloeistofreservoir he .
Maar op dat potje na is je motor echt bloedmooi, de paar onvolmaaktheden die me gsxrretje nog heeft heb jij weer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan