jimmy in stuur van R6 2003

R (Kurt) 6

MF veteraan
26 jan 2003
1.347
0
Essen ( Belgie )
De eerste dagen na aflevering van mijn R6
had ik het gevoel dat er een oneffenheid in de voorband zat.
ik kreeg telkens een tik in het stuur.
Nu heb ik ondervonden dat wanneer ik doortrek naar +- 100 km/h
en dan mijn stuur los het stuur begint te slaan ( +- 1 cm aan elke kant )
Ook wanneer ik doortrek naar 100 en hem dan in ze'n vrij zet.

Nu ik er op begin te letten is het net of het erger wordt.
Heeft dit iemand al eens voorgehad ?
Of heeft er iemand een idee waar het in kan zitten ?

Ik dacht zelf aan een verkeerd gebalanceerd voorwiel ( nieuwe moto ????)

Maar misschien zijn er nog mogelijkheden.

Ik rij er deze week nog mee langst de dealer maar wou graag van
te voren weten wat het kon zijn.
 
heb de dealer gebeld ( nog niet langs geweest )
en hij dacht aan het balhoofd.
ik kan er niks aan voelen ( zachtjes vooruit en remmen ).

ik zou het straf vinden , nog geen 2000 km erop.

volgende week moet ik effe langstkomen.

moet nog wel effe gaan vragen of ik zondag ( Tholen ) + 200 bochten
met dit euvel kan nemen.
 
Da's weer een kater: heppie snoepie van een nieuwe bike, krijg je zoiets.
En dan de tweede kater: volgende week pas langskomen? Ik dacht eerder zometeen nog. Zo laat je niet iemand met een nieuwe fiets modderen.
Maar ja, wie ben ik :X ?
 
en wordt versterkt door verkeerd ingestelde vering,

denk dan vooral aan een te lage veervoorspnning voor.

Het is de originele setup voor de veren. Heb trouwens een test gelezen waar ze van alles veranderden en uiteindelijk toch bij de originele instelling uit kwalmen. Bleek het beste te werken. Kunnen natuurlijk altijd de voorspanning eens vergelijken tussen onze beide motors

Target
 
Terug
Bovenaan Onderaan