Jippie!!

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
JAAA!!! Vanmiddag was het zover: Heb het eerste vogeltje weer horen fluiten!!
*lente!!*
Heb zon zin om te rijden! :] :)
 
Eeeje HJ heb je tiepdrang ofzo??? ;) Ik zie je trouwens ook nooit meer op het honda-forum! Jammer is dat.

Ik had trouwens ook wel zin om te rijden vandaag. Nouja gaan we dit weekend dan maar doen. Gaak lekker naar een meetinkje in Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Ja, k denk het...
verveel me een beetje
K kan nooit met fatsoen een topic lezen op dat brommerforum, laden duurt veel te lang....
 
http://brommerforum.cjb.net (brommerforum.cjb.net) Das de link naar het brommerforum. Nitromax, geen dank, ik vond het de moeite waard om je site te vermelden. Oh my God!!! wat jij hebt gedaan met je V-max, daar kan ik alleen van dromen. Echt super. En die meeting, das een brommermeeting van dat brommerforum.

Hj: de snelheid van het forum is idd heel erg sloom, maar nick kan er op dit moment niks aan doen. We zijn op zoek naar sponsors voor een goede host.
 
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, heb toch geen brommer meer, en de offtopic topics vond ik niet echt boeiend....
En daarbij komt dat in 75% van alle topics/replys geen leestekens etc. gebruikt worden...das erg storend. Vind ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, heb toch geen brommer meer, en de offtopic topics vond ik niet echt boeiend....
En daarbij komt dat in 75% van alle topics/replys geen leestekens etc. gebruikt worden...das erg storend. Vind ik ;)

Ach, schakelbrommers :}
Veel beter dan die skoeters!!!!
Kijk er heel af en toe nog wel eens maar dat er geen leestekens gebruikt worden kan ik me echt niet aan storen, het wordt anders als ze de spaties tussen de woorden weg zouden laten.

Ik heb trouwens nog wel een brommer maar die staat al weer een tijdje stil (wel 2-takt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan