Jippppiiee mijn eerste knee-down

Wie heeft er een knee-down gemaakt?

• Ja, ik

Stemmen: 17 44,7%
  • Nee, ik niet

Stemmen: 21 55,3%

• Totaal aantal stemmers
    38

gorter

Die hard MF'er
27 mei 2003
364
0
leiden
Dames en heren,

het is een feit, gister nacht mijn eerste serie knee-downs gemaakt. Tot 02:00 uur wezen racen met 2 maten van me. Lekker rustig (wel koud) maar erg vet. Super gevoel en geluid als je zo schuin gaat. Die gasten hadden tiet op hun sliders, de vonken vlogen eraf. Dit was voor mij het sein om ook maar eens de knie op de grond te leggen. Links en rechts is het me gelukt *D *D

Hieronder het resultaat van een nachtje racen!!!!

full

Proficiat, hou hem schuin zou ik zeggen.

Ik ben niet zo'n knieër heb er ook niet echt de motor, maar vind het wel geweldig. Eerst maar eens de schoenen wat verder laten slijten en dan komt dat van zelf wel. :}

Gefeliciteerd het is mij ook een keer gelukt toen ik met mijn motor en al op zijn rechterkant viel motor had meer schade dan mijn knee sliders.
Ik heb op mijn site ook nog een foto staan van een knee down ik blijf het knap vinden.

www.kawagpx.tk

Ik zie op de foto alleen de linker slider. Andere ook zo? Of gaat het andere bochie nog wat moeiljker?
Anyway, I know the feeling mate. Lekker he?

Lijkt me een beetje veel afgesleten die slider voor een nachtje?!

Heb je het nog 50 keer gedaan nadat het je was gelukt ofzo?

Laatst bewerkt:
Die rechter slider is ook afgeschaafd, alleen iets monder dan deze. We hebben alleen maar bochten gereden denk zo'n uurtje of twee achter elkaar. Daarom is ie zover afgeschaafd.

Ride On :] :] :]

Ik heb dezelfde sliders, maar bij mij laten ze elke keer een beetje los van de klitteband. Had ik bij mij mijn vorige kaalgegumde setjes geen last van. Heb jij daar geen last van??? Ik vind het knap irritant. Flink wat afritten gummen, dan kan ik weer snel dainese-sliders kopen die bevielen me toch het best.

gister avond achter circuit ook
lekker de bocht en toen pok pok motor recht naar mijn slider kijk shit krassen op mijn slider

ik weer terug en nog een keer dat ging al van pok pok schraap pok
nog geen kwartier laater de bocht door schraaaaaaaaaaaaaaaaap hele bocht knie aan de grond.

rechts is nu echt mooi geschaafd links zit een plek van ongeveer een euro groot

het gezicht van een motor rijder die bewust zijn knie voor het eerst aan de grond krijgt ONBETAALBAAR :+

hey ZX7-Arnold een kneedown met de ZX-7! is met die van mij nog niet gelukt.. met mijn vorige motor Aprilia RS-125 was het geen probleem knietje aan de grond te krijgen.. zal wel aan de veer afstelling liggen denk ik ;)

De dag dat mij een knee-down lukt is de dag dat ik een poosje stop met motorrijden denk ik...

Terug
Bovenaan Onderaan