JK jarig!!!!

Bike girl

MF'er
27 feb 2002
89
0
Utrecht
Door JK op 12-03-2002 22:52
Hoezo lullig voor de visite? Ben 20 maart jarig en mooi dat ik dan de hele dag ga 'scheuren' (voor zover scheuren kan met 34pk) op een Fazer 600 (2002!) met nog 2 anderen

De visite komt maar 3 dagen later hoor

Gefeliciteerd!!!!
birthday.gif
party.gif
drink.gif


Dat je maar een hele mooie motor mag krijgen voor je verjaardag
bigok.gif
 
Morgen gelijk examen doen voor zwaar rijbewijs, en kun je daarna mooi m'n FZR kopen. ;)

Gefeli btw, hoop alleen niet dat we voor elk forumlid een felicitatietopic openen, met 1200 leden staat het dan in notime vol hier met topics. :) Of Maximum moet weer een Plaats hier uw felicitaties topic starten. ;)
 
Gefeliciteerd ;)
... kunnen we hier ook niet een sticky topic van maken.. 1000 leden in 365 dagen ;)
 
Hahahah dankje wel allemaal ;)
Leuk om dit ineens te lezen 's ochtends :}

Helaas gaat het van de fazer 600 (2002) niet door. Het bedrijf had 'm nog niet staan. Balen.. 2 weken van te voren gereserveerd, en 3 dagen van te voren horen dat het niet doorgaat :(

Dus ipv een vrije dag zit ik nu op het werk, maargoed, ik heb de middag vrijgenomen. Heb ik toch nog wat aan m'n verjaardag 8-)
 
Morgen gelijk examen doen voor zwaar rijbewijs, en kun je daarna mooi m'n FZR kopen. ;)

Als je 'm dan nog in augustus hebt ;) Ik ga geen zwaar examen doen. Spaar dat geld liever even uit voor een volgende motor (eigelijk kan ik geen bijzondere verrichtingen, maar dat zeg ik niet :+ )
 
Gefeliciteerd! :)

[me]Skoezie vind het niet aardig dat er voor hem geen topic is geopend geweest gedaan '( ;) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan