jm 600 aanhanger

kawa Z 1300

MF veteraan
15 dec 2004
3.959
3.362
Brabant
Zijn er mensen die ervaring hebben met de jm 600 aanhanger en hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Aanrader of niet?
Wij denken erover na in combinatie met een tent, lekker makkelijk.
 
Heb je een schuring aanhanger gekocht?
Ik rij er al 8 jaar mee rond en ben er zeer tevreden over.
 
Ja we hebben hem gekocht met de 5 pers tent
over 14 dagen ophalen en dan het span wegbrengen voor de trekhaak.
 
Ik rij door heel europa .wel oppassen ik weet nie hoe ze in sommige landen reageren op een zijspan mét aanhanger
 
Ja ik weet ook niet precies wat de regelgeving is, kan ik dat ergens terugvinden?
Op de site van schuring staat veel.
Maar mijn ervaring is wel als de politie ziet dat combinatie prof. is gebouwd dat ze niet moeilijk doen
In duitsland mag je officieel 60km/u rijden ik rij er altyd 110..nooit probs gehad..ook tussen de file rijden is normaal een zware overtreding daar.maar als je dat rustig en beleefd doet zien ze dat door de vingers .
 
Op de site van schuring staat veel.
Maar mijn ervaring is wel als de politie ziet dat combinatie prof. is gebouwd dat ze niet moeilijk doen
In duitsland mag je officieel 60km/u rijden ik rij er altyd 110..nooit probs gehad..ook tussen de file rijden is normaal een zware overtreding daar.maar als je dat rustig en beleefd doet zien ze dat door de vingers .
Maar met een zijspan is dat mss🙈
 
lol, ja zag ook dat zijspanwiel in veel landen geremd moet zijn, zou dat voor een oldtimer span ook gelden?
Ach ik zie het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan