Joan Mir,new kid on the block

Paul4all

MF veteraan
14 jul 2009
12.099
390
Achterhook
D27076DB-0EF4-4E1D-8B1B-CD362DC1FEB4.png
 
Laatst bewerkt:
Yo, een eigen draadje om Mir te bewieroken. Hoort aan de leiding te staan, maar ja crash van Vinales8)7
 
Kon dat niet vinden,vind ‘m toch wel de verrassing van dit seizoen.
Hopen maar dat het een constante waarde blijft in de motogp.
 
Hij bouwt de race netjes op. Als hij iets beter kwalificeert en op de 1ste of 2e rij komt is hij iedere race podium kandidaat.
 
Vorig jaar was Le Mans voor de Suzuki's niet een heel geslaagd weekend, ben benieuwd of ze er dit jaar beter bij staan.
 
Hond is nog altijd dezelfde 😀
Ben idd ook benieuwd of Mir dit niveau kan vasthouden,hij is degene met de hoogste score de laatste races,alleen de kwalificatie moet beter maar daar hebben de meeste echte racers moeite mee.
 
Vorig jaar was het Rins die voor Suzuki de punten pakte en zag je Mir amper. Dit jaar hebben ze stuivertje gewisseld.
Wat kan daar de oorzaak van zijn ?
 
Vorig jaar was het Rins die voor Suzuki de punten pakte en zag je Mir amper. Dit jaar hebben ze stuivertje gewisseld.
Wat kan daar de oorzaak van zijn ?
Mir was vorig jaar een rookie en kampte een groot deel van het seizoen met blessures. Dit jaar is het Rins die met blessures rondrijdt.
 
Mir is momenteel ijzersterk bezig. Gaat nog spannend worden met het kampioenschap tussen ik denk Mir of Quarteraro
 
Kampioenschap blijft op deze wijze lekker open.
de jonkies hebben gelijktijdig piekmomenten en days off 😅
 
Mir met P4 naar Q2, dat biedt perspectief. Hopelijk is Quartararo snel weer fit.
 
6e op de grid,scheelt een inhaalrace bij een goede start,ben benieuwd.
Misschien een mooie strijd tussen Qatar en Mir.
 
Nu ligt de druk bij Mir. Benieuwd hoe dat de komende wedstrijden gaat uitwerken. Tot op heden was hij de underdog, weinigen hadden bij aanvang van dit seizoen rekening gehouden met Suzuki en Mir. Hopelijk kan hij deze goede serie voort zetten.
 
Zelfs aan de leiding is Mir wat mij betreft de underdog. De jongeman heeft nog niet één MotoGP race gewonnen, en dan zou je kampioen gekroond worden? Het blijft een belachelijk seizoen. :X _O-
 
Als Mir en de Suzuki zo constant blijven geef ik hem ´n grote kans op het kampioenschap. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan