Joan Mir,new kid on the block

Dank allen voor de felicitaties 😜
Hij is nog wel ff a new kid in de motogp,vroeger wijzigde je de titel bij een nieuw topic na 2500 posts dus soms zal een topictitel nu niet meer passend zijn(zie topic over een andere Mallorcaan waar ik ff de naam van kwijt ben)
Mallorca staat al op 7 titels in de gp’s
 
Dank allen voor de felicitaties 😜
Hij is nog wel ff a new kid in de motogp,vroeger wijzigde je de titel bij een nieuw topic na 2500 posts dus soms zal een topictitel nu niet meer passend zijn(zie topic over een andere Mallorcaan waar ik ff de naam van kwijt ben)
Mallorca staat al op 7 titels in de gp’s

Je kan ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt om iets te wijzigen :)
 
Zeer goed en bekeken gereden van Mir. En ´n terechte kampioen in ´n bizar seizoen.
Volgend jaar samen met Rins serieuze titelkandidaten. :t
 
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Hij is nog dubbel kampioen ook hij is de wereldkampioen met de minste overwinningen , maar ja alle punten tellen en als je tegenstanders in de fout gaan of niet voor je zitten :]
 
Inderdaad, goed plan, een satelliet team met Guintoli en Lorenzo. In de eerste wedstrijd in Valencia, daar ging Mir als.......Lorenzo in zijn beste dagen: bloedje snelle vloeiende stijl, de concurrentie in vertwijfeling achterlatend. Dat zie ik een afgetrainde en gemotiveerde Lorenzo ook doen op die machine. Beter passend voor hem dan een beestachtige Ducati of een hypernerveuze Honda.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan