Joe🙋‍♀️

15 jul 2019
31
36
Hi all! Ik ben Kim en een jaar geleden mijn rijbewijs in twee maanden bij elkaar gereden ( bij Tom de Keizer, locals know✌). Vorig jaar nog van alles geleend en gehuurd, maar vorige maand mijn eigen wheels gekocht: een sv650 uit '99 (26K) waar niet veel origineel meer aan is. In de bonus voor een goede deal, wel een opknappertje. Misschien mooi maken en weer verkopen of lekker wat jaren km's maken, dat weet ik nog niet. Hier o.a. voor tips & tricks en likeminded mensen te vinden.
Wat random facts:
33 jaar
1.63: kan net met mijn tenen bij de grond
2 kids: de opmerking: "maar je hebt kinderen, dat is toch gevaarlijk?!" vaker gehoord dan mij lief is
eigen baas
sterk genoeg om een vallende motor tegen te houden, behalve bij wegverkanting (getest op een street triple rs, die deed zeer)
Paps vindt het maar niks dat ik rij

To-do aan mijn SV:
- Banden vervangen 10 jaar oude, afgevlakte blokken vervangen voor BT016 PRO's
- hendels vervangen, zijn nu afgeslepen?
-voetsteunen en koppelingshevel vervangen voor originele, nu provisorisch gemonteerde aftermarket
-kuipje vervangen
-tellerunit vervangen
-cosmetisch werk
-tzt blok laten nakijken: onderhoudshistorie onbekend

Als je tot hier hebt gelezen: 👯‍♂️ bedankt voor je geduld.

Groetjes Kim
 
:W Kim
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Ga gewoon voor een vmax. Genoeg aan te customisen en een motor voor het leven
 
Tom de Keizer, dan zal je waarschijnlijk uit de regio Zaanstreek-Waterland komen? Zelf niet bij gelest, maar ik zie ze regelmatig voorbij komen.

En welkom natuurlijk!
 
Hoi :W

-tzt blok laten nakijken: onderhoudshistorie onbekend
Zou je die niet eens snel bovenaan zetten? :?
Beetje lullig als je de kuip hebt gefixt en 't ding vervolgens in de soep draait...


2 kids: de opmerking: "maar je hebt kinderen, dat is toch gevaarlijk?!" vaker gehoord dan mij lief is
Ja, pfff... onze kleine is nu 10 maanden oud. Vorig jaar kreeg ik 't ook wel te horen: nu ga je zeker stoppen met motorrijden he? :?
M'n vrouw kreeg zelfs van dagelijkse rijders te horen dat 't nu toch wel gevaarlijk zou zijn... euh, hoezo is 't nu gevaarlijker dan een jaar geleden?

Ondertussen geen last meer van trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Hoi :W


Zou je die niet eens snel bovenaan zetten? :?
Beetje lullig als je de kuip hebt gefixt en 't ding vervolgens in de soep draait...



Ja, pfff... onze kleine is nu 10 maanden oud. Vorig jaar kreeg ik 't ook wel te horen: nu ga je zeker stoppen met motorrijden he? :?
M'n vrouw kreeg zelfs van dagelijkse rijders te horen dat 't nu toch wel gevaarlijk zou zijn... euh, hoezo is 't nu gevaarlijker dan een jaar geleden?

Ondertussen geen last meer van trouwens.

Zou je die niet eens snel bovenaan zetten? :?
Dat was in willekeurige volgorde ;) Ik weet wel prioriteiten te stellen.

haha ja, zelfs de doorgewinterde rijders vinden er iets van. De enige die ooit gezegd heeft: nu lekker veel km's maken, is mijn rij-instructeur
 
Terug
Bovenaan Onderaan