joe bar 5???

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Hoorde vandaag van iemand dat joe bar 5 eraan zat te komen? Weet iemand of dat ijdele hoop is of werkelijkheid, en wanneer?
Met de zoekfunctie vond ik ookeen post van iemand die zei dat er in duitsland al 6 delen zijn uitgekomen???
Ik heb alles wat er in nedereland te krijgen is, t/m 4, en hoewel ze niet op het niveau zijn van 1 en 2 ben ik toch zeer benieuwd.
 
1 was erg leuk, 2 ook wel, 3 werd minder en 4 kan ik me niet meer herinneren.
Ik weet niet of ik wel op deel 5 zit te wachten.
 
1 was erg leuk, 2 ook wel, 3 werd minder en 4 kan ik me niet meer herinneren.
Ik weet niet of ik wel op deel 5 zit te wachten.

Had gehoord dat deel 5 weer door de originele tekenaar is gemaakt, dit in tegenstelling tot deel 2,3 en 4... Weet het fijne er niet van, dus knoop met er niet aan op, of vast of een andere wijze van knopen ;) :+
 
Ben er vorige week eindelijk in geslaagd Joe Bar 1 :} te bemachtigen. (Is errug goed (vergeleken met 2 t/m 4)!
Bij Yendor in Rotterdam roepen ze ook al een tijd dat 5 laatste week okt. binnen moet komen. Nog steeds niet B| Ga morgen weer zeuren als hij er is post ik direkt!!!!!!!!!!!
 
Hij gaat er echt aankomen in Nl :)
full
 
deel 5 is nog niet in nl, stripwinkels hebben alleen in gegevens staan dat ie in oktober zou komen (wel vreemd aangezien al 3 maanden en misschien zelfs wel langer op de officiele franse site (van de uitgever) deel 5 op 5 november uitkwam), vandaag was ie er nog niet in een stripwinkel die wel op de lijst staat waar ie gelijk komt. In frankrijk is ie er dus al, in duitsland kan je hem ookal bestellen maar is ook nog een beetje onzeker wanneer ie er is. Misschien dat ik trouwens wel binnenkort naar frankrijk rij om deel 5 te halen, maar zelfs met mijn redelijke frans begrijp ik toch niet alles (woordgrappen), mooie is wel dat de franse uitgaves van harde kaft zijn voorzien.

Er zijn idd mensen die zeggen dat er al 6 delen zijn. dat komt omdat er naast deel 1 t/m 4 (en nu dus 5) ook nog 2 andere boeken met JBT bestaan , ff vlug uit het hoofd: ontstaan van JBT en motors besproken door de jaren heen. Dit zijn dus niet de strips maar 2 andere boeken maar zijn er wel mensen die zeggen dat er al 6 delen zijn
 
info van franse uitgever

Format : 297 mn x 225 mn
48 pages
Paru en novembre 2003
ISBN : 2869679939
Hachette : 7382955
EAN : 9782869679931
Prix : 8.99 €

plus de 3 voorbeeld bladzijde die ze hebben vrijgegeven
full
 
Vandaag even de verspreider van JBT strips in Nederland gebeld, Daar verwachten ze dat deel 5 binnen 2 weken in nederland verschijnt! stond al op het punt om naar frankrijk te rijden (franse uitgave komt er ook wel maar stond voor volgend jaar op de planning)
 
Hierbij het goede nieuws!!!!!!!

DEEL 5 IS ECHT SUPERRRRRRRR GOED!!!! :9

Is Brussel heb ik hem kunnen bekijken. Frans spreek ik niet maar de plaatjes alleen al waaren voldoende om dubbel te liggen! O-)

Volgens diverse bronnen (Franse uitgever) moet deel 5 vanaf 12 december in Nederland in de winkel liggen.
 
mocht ook wel eens tijd worden heb ongeveer 4 jaar geleden al gehoord dat het er wel aan zou komen. en dat betekent dus dat ze alle tijd hebben gehad om deel 1 te overtreffen voor hoever dat mogelijk is
 
Hierbij het goede nieuws!!!!!!!

DEEL 5 IS ECHT SUPERRRRRRRR GOED!!!! :9

Is Brussel heb ik hem kunnen bekijken. Frans spreek ik niet maar de plaatjes alleen al waaren voldoende om dubbel te liggen! O-)

Volgens diverse bronnen (Franse uitgever) moet deel 5 vanaf 12 december in Nederland in de winkel liggen.

Gister Joe Bar 5 gekocht (de franstalige)
Hij is goed, maar de eerste blijft toch de beste!
Wel jammer dat er op de meeste linker pagina's schetsen staan,
daar hadden ze mooi een strip neer kunnen zetten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan