joe bar 5???

deel 5 is meer dan super! Wat een goede sfeer heft de auteur geschetst!!Hiéháááá
Hij kent zijn klassiekers ook buitengewoon goed! Doet me denken aan de nwe prototypes van ducati (sportsclassics...) Geweldig!
 
Het is ongelooflijk hoeveel levenswijsheid er in zo'n strip kan zitten...

misc
 
ok hij is er dus. nu vraag ik mij toch af wat voor kawa dat is op pagina 9. het is geen zxr750, de constructie van het frame is weird, geen stofzuiger slangen, vreemde achterkant en dubbele veren naar de swingarm. Ik heb zoiets nog nooit gezien, weet iemand het?
 
Bij mijn motorzaak (ERJO motorstore) in Geldrop hebben ze ´em al!! Zo ook alle andere delen. En als nieuwste item hebben ze ook een jet- en integraalhelm van "ons" Joe Bar Team. Informeer zelf anders even bij ze via de mail! info@erjomotorstore.nl
 
ok hij is er dus. nu vraag ik mij toch af wat voor kawa dat is op pagina 9. het is geen zxr750, de constructie van het frame is weird, geen stofzuiger slangen, vreemde achterkant en dubbele veren naar de swingarm. Ik heb zoiets nog nooit gezien, weet iemand het?
Zo te zien is het een model uit rond 1980. Weet ik ff geen naam van, maar het is zeker een replica van de beroemde enduranceracers uit die tijd. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan