Joe bar team

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
ik neem aan dat iedereen ze wel kent: de Joe Bar strip boeken.
mocht dit niet het geval zijn dan zal ik hier mnaar snel verandering in brengen als ik jou was want ik ken niet een biker die ze niet geniaal vond/vind.
sorry ik wijk van mijn vraag af. de serie bestaat uit vier strips en ik vroeg mij af of iemand mij kan vertellen of er een vijfde in de maak is en zoja wanneer die dan wel of niet uitkomt
 
:}
joebar_terrstrt.jpg
 
Naar aanleiding van de vorige topic heb ik meteen alle 4 de delen gehaald en ik heb me (Vmax)GEK gelachen :) :) :) . Echt een aanrader (Dat 5e deel komt niet!)
 
Joe Bar wordt wel minder... eerste twee delen waren het sterkst.

Ben zelg op zoek naar vertalingen van Motomania (strip in Motorrad)...zitten ook wel heel sterke tussen. In Duitsland zijn al 6 delen of zo uitgebracht.

Anders koop ik wel de Duitse denk ik.
 
wel eens van DirkJan strip gehoord? Zeker een aanrader!
Uhm wat heeft DirkJan met motorrijden van doen :?

Op donderdag 09 januari 2003 07:39 schreef Fastcruiser het volgende:
Joe Bar wordt wel minder... eerste twee delen waren het sterkst.
Eerlijk gezegd vond ik deel 1 de beste en de rest minder en minder.
 
Je kan heerlijk eindeloos quoten eruit en dan reacties zien van mensen. Zo van die kent het en die kent het niet. Voor de rest zitten er heerlijke insiders in die aangeven dat de maker weet waar ie het over heeft. Een heele goeie vind ik nog steeds die dat ed vollegaas in die zijspan in slaap valt en dan die nachtmerrie heeft :} :) :)

Welke ikzelf vaak gebruikte toen ik mijn motor kocht is die van die nieuwe generatie kan de naam nooit onthouden, maar dat ie een nieuwe motor heeft gekocht die niemand mooi vind. Die hond die erover kotst en dat kindje dat zegt: \"kijk mam wat een lelijke motor\" :+
 
Je kan heerlijk eindeloos quoten eruit en dan reacties zien van mensen. Zo van die kent het en die kent het niet. Voor de rest zitten er heerlijke insiders in die aangeven dat de maker weet waar ie het over heeft. Een heele goeie vind ik nog steeds die dat ed vollegaas in die zijspan in slaap valt en dan die nachtmerrie heeft :} :) :)

:}
joebar.jpg


Koz
 
Naast de bekende Joe-Bar serie zijn er nog meer motor strips in omloop:
- H.Aas Vollegaas
- Phil Bike
- De Brozems (beetje sullig)
- Litteul Kevin
- Julie Wood (van de Michel Vaillant tekenaar)

De KicXstart heeft een tijdje terug de slechte serie van de Engelse strip Ogri gepubliceerd, dat zal ook wel in boekvorm verkrijgbaar zijn in Engeland. Gelukkig hebben ze nu een leukere: Rag Racers.
De strips van Moto Mania zijn (helaas) nog niet vertaald, maar de Duitse uitgaven zijn stevig aan de prijs....Ook Duits is de serie \"Werner\".

Weten jullie nog meer motor strips? Deze strippofiel kan er geen genoeg van krijgen....

Steffer
 
Dirk-Jan rulez :} Elke week weer lachen als ie achterin de Veronica gids staat. Jammer dat als je ze allemaal uitknipt en ergens opplakt, je een heel nieuw album hebt. Lees je dus de Veronica gids, dan hoef je eigenlijk het album al niet meer te kopen. Niets nieuws :(

Waar kan je de Nederlandse Joe Bar Team kopen ? Heb wel paar losse strippies gezien, maar ik wil natuurlijk ook wel eens de albums zien. Bij Motozoom kon je ze tijdje terug bestellen (misschien nu nog steeds), maar dan in het Duits of Frans. Wat heb je daar in godsnaam aan in Nederland?!
 
Dirk-Jan rulez :} Elke week weer lachen als ie achterin de Veronica gids staat. Jammer dat als je ze allemaal uitknipt en ergens opplakt, je een heel nieuw album hebt. Lees je dus de Veronica gids, dan hoef je eigenlijk het album al niet meer te kopen. Niets nieuws :(

Waar kan je de Nederlandse Joe Bar Team kopen ? Heb wel paar losse strippies gezien, maar ik wil natuurlijk ook wel eens de albums zien. Bij Motozoom kon je ze tijdje terug bestellen (misschien nu nog steeds), maar dan in het Duits of Frans. Wat heb je daar in godsnaam aan in Nederland?!

Dirk-Jan rulez :? , hebben wij een ander gevoel voor humor denk ik....

Joe bar, kan je in ieder geval in breda krijgen bij walvoort motoren,...
Geen idee waar jij vandaan komt, maar mischien is het in de buurt,..
 
Dirk-Jan rulez :} Elke week weer lachen als ie achterin de Veronica gids staat. Jammer dat als je ze allemaal uitknipt en ergens opplakt, je een heel nieuw album hebt. Lees je dus de Veronica gids, dan hoef je eigenlijk het album al niet meer te kopen. Niets nieuws :(

Waar kan je de Nederlandse Joe Bar Team kopen ? Heb wel paar losse strippies gezien, maar ik wil natuurlijk ook wel eens de albums zien. Bij Motozoom kon je ze tijdje terug bestellen (misschien nu nog steeds), maar dan in het Duits of Frans. Wat heb je daar in godsnaam aan in Nederland?!

Volgens mij staan hier Joe Bar Team wel een paar adresjes, ik heb ze gekocht bij de Haagse stripshop
 
Terug
Bovenaan Onderaan