Joe bar team

Heb ze gisteren bestelt(deel 1 en deel 2).
Moet alleen men overschrijvingetje nog overmaken.
11.48eur->incl. verzendkosten.Bij www.proxis.be

 
Laatst bewerkt:
He Joe bar fan,

Er komt voorlopig niks op de markt. Album nr5 komt zelfs voorlopig in Frankrijk niet uit. Ben laats naar Belgie geweest voor een Joe Bar jack en daar wisten ze me dit te vertellen. Helaas

salu
 
NOg even dit: in de snellenstraat in Den Bosch zit een stripzaak die deze albums en een aantal geinige gadgets heeft.

Ride free
 
Suske en Wiske hebben over de 240 nummers...

Ik heb in Frankrijk ook deel 1t/m 4 onder ogen gehad. Al eerder heb ik deel 1 en 2 in nederland gelezen.
Het is echt jammer dat er maar 4 uitgaven zijn.
Dat de hele wereld zo lang kan teren op 4 nummers..
joebar_gaz1.jpg
 
schopperdeschop B|
vorige week heb ik op een mooie dag een ritje naar alkmaar gemaakt en daar deel 5 en 6 gekocht :Y

thuisgekomen blijkt deel 5 precies dezelfde te zijn als het deel 5 dat ik al had |(

daarom: ik heb nu een joe bar deel 5 in mint condition (lees nieuw) in de aanbieding (is nog niet goed open geweest)

hij heeft mij zes euro gekost maar ik wil het liefst ruilen tegen een van de eerdere delen.
 
Zou je niet kunnen ruilen bij de zaak waar je het gekocht hebt?
Ik heb nog niet zo lang geleden alle 6 delen in één keer gekocht, was gewoon bij de Safe trouwens.
 
Ik kom net van Parijs. En ja, daar rijden ze allemaal zoals in Joe Bar :Y
Zeker die scooterkes met een dekentje voor op de benen en exlusieve winschermen _O-

[Ontopic]
...

Ik vond de vintage covers leuker. Maar de nieuwe zijn wel mooi!
 
ik heb in de stripzaak van een vriend van me in tilburg een exclusieve uitgave gezien, met een ondertekende plaat (door Fane) erbij, een linnen hardcover. kostte alleen wel 70 euro :o

maar ik wacht met smart op #7
 
ben er ook al jaren fan van, hilarisch, en iedereen die ik de boeken laat lezen is er even enthousiast over

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan