Joe Bar Team

Ik kon het niet laten om nog even een zooi citaten op te sporen.. Valt toch wel op dat ik in deel 4 geen een kon vinden... Die lees ik dan ook het minst vaak... Mensen die de boeken besteld hebben en het niet willen lezen kunnen door naar het volgende bericht..
Maar ik denk dat alleen het lezen van deze citaten niet veel kwaad kan. Je moet de strip hebben gelezen om ze te kunnen plaatsen (en daarna lees je ze gewoon nog een keer ;) )


- Ik heb de pest aan twins en cilinders zonder kop (dl 1, blz 3)
- Gingen we nou hard? Niet echt he? (dl 1, blz 11)
- Wel halve zachte, blijf je dromen of willen we je es afdrogen op een kwartmijl aan \'t stoplicht (dl 1, blz 14)
- Afgedroogd door \'n BMW... Niet te geloven (dl 1, blz 23)
- Ik wist dat er stront aan de knikker zou zijn met dat schijthuis (dl 1, blz 31)
- hee vriendje (dl 2, blz 6)
- \'t is heel simpel: wie zegt Harley Davidson zegt BULLSHIT !! (dl 2, blz 19)
- \"Opschuren\" grapjas (dl 2, blz 20)
- HAYA WASSAY (dl 2, blz 29)
- Zeg eens, Joe, wat is me dat voor rotzooi voor je cafe.... \'T is nochtans niet de dag om de vuilnisbakken buiten te zetten (dl 3, blz 6)
- ... Daar steek ik geen poot naar uit. Niets dan rotzooi (dl 3, blz 45) Deze moet ik vaak aanhoren + de rest van de strip omdat die motor op mijn Bandit lijkt :(
 
Ik kon het niet laten om nog even een zooi citaten op te sporen.. Valt toch wel op dat ik in deel 4 geen een kon vinden... Die lees ik dan ook het minst vaak... Mensen die de boeken besteld hebben en het niet willen lezen kunnen door naar het volgende bericht..
Maar ik denk dat alleen het lezen van deze citaten niet veel kwaad kan. Je moet de strip hebben gelezen om ze te kunnen plaatsen (en daarna lees je ze gewoon nog een keer ;) )


- Ik heb de pest aan twins en cilinders zonder kop (dl 1, blz 3)
- Gingen we nou hard? Niet echt he? (dl 1, blz 11)
- Wel halve zachte, blijf je dromen of willen we je es afdrogen op een kwartmijl aan \'t stoplicht (dl 1, blz 14)
- Afgedroogd door \'n BMW... Niet te geloven (dl 1, blz 23)
- Ik wist dat er stront aan de knikker zou zijn met dat schijthuis (dl 1, blz 31)
- hee vriendje (dl 2, blz 6)
- \'t is heel simpel: wie zegt Harley Davidson zegt BULLSHIT !! (dl 2, blz 19)
- \"Opschuren\" grapjas (dl 2, blz 20)
- HAYA WASSAY (dl 2, blz 29)
- Zeg eens, Joe, wat is me dat voor rotzooi voor je cafe.... \'T is nochtans niet de dag om de vuilnisbakken buiten te zetten (dl 3, blz 6)
- ... Daar steek ik geen poot naar uit. Niets dan rotzooi (dl 3, blz 45) Deze moet ik vaak aanhoren + de rest van de strip omdat die motor op mijn Bandit lijkt :(

Een van de leukste vind ik ;\"Ik heb de pest aan dunne bandjes en schijthuizen op wielen die niet vooruit te branden zijn\" (dl2, blz3) waarop het \"brommervolk\" naar buiten gaat om een blokje om te doen :)
 
Je kan ze ook kopen bij Safe (veenendaal)


Ik vind dat stukje wel mooi dat die zijn vriendin achterop neemt.. :)
Het gaat asl volgt:

Eddy: Goed, nu laat ik je dus zien hoe je sportief rijd!
Hou je goed vast BABY!

Vriendin: pfff! Let maar niet op mij eddy. Ik lust ze rauw

Eddy: Ook goed maar als\'t niet meer gaat klop je op m\'n rug
beginn niet te kelen \'k hoor toch niks!!

Dan gaat die steeds gevaarlijker rijden tot die de bocht niet meer haalt...

Eddy: WAAR WACHT JE OP OM OP M\'N RUG TE KLOPPEN...
WIL JE VERONGELUKKEN?!

WARHOOFD




Dat vind ik echt een van de leukste stukjes misschien dat iemand hem kan plaatsen met de plaatjes. het is DEEL 1 blz 27
 
sljb01-02.JPG


Whehe, kewle boekensteun :)
 
Je kan ze ook kopen bij Safe (veenendaal)


Ik vind dat stukje wel mooi dat die zijn vriendin achterop neemt.. :)
Het gaat asl volgt:

Eddy: Goed, nu laat ik je dus zien hoe je sportief rijd!
Hou je goed vast BABY!

Vriendin: pfff! Let maar niet op mij eddy. Ik lust ze rauw

Eddy: Ook goed maar als\'t niet meer gaat klop je op m\'n rug
beginn niet te kelen \'k hoor toch niks!!

Dan gaat die steeds gevaarlijker rijden tot die de bocht niet meer haalt...

Eddy: WAAR WACHT JE OP OM OP M\'N RUG TE KLOPPEN...
WIL JE VERONGELUKKEN?!

WARHOOFD




Dat vind ik echt een van de leukste stukjes misschien dat iemand hem kan plaatsen met de plaatjes. het is DEEL 1 blz 27

Strax post ik die nog wel, vond deze ook wel leuk en toepasselijk:

joebar1.jpg
 
Als we zo even doorgaan, hoeft alleen dit topic maar geprint te worden en dan hebben de niet-ingewijden direct de serie compleet.
 
Haha, die laatste is erg leuk!!

Straks maar ff op de beurs kijken of ze daar ook te koop zijn. Ik kende deze serie ook niet. (schaam schaam)
 
Deze heb ik thuis. ( eerste kadootje van mijn vrouwtje... *D )

v15g.JPG


Het probleem is, waar haal je ze steeds vandaan :? Ze zijn bijna nergens te krijgen.
 
Ik weet dat er in Belgie een winkel is die alles van de Joe Bar Merchandizing verkoopt incl. de Jackets.
Ga eens neuzen op het net welke het juist is
Ben wel zeker dat hij in Brussel op het auto/motor salon stond, juist op de hoek als je de eerste zaal binnenkwam.

Wordt vervolgd
 
Hey Jackass

heb een mailtje gestuurd naar de importeur (en een kopietje naar jou geforward) voor een adresje ivm die vest.

Laat je zo snel ik iets weet ook wat weten
 
Heb zelf (zoals eerder vermeld) mijn strips gekocht bij de Haagse Stripshop.. Daar ook mijn Joe-Bar-GSXR-Sleutelhanger gekocht, achterband is er alleen afgepleurd (eigen schuld).
In Den Haag zit verder nog Walk-Inn (Herengracht, Korte Poten.. hoe het het daar?) Daar verkopen ze ook de beeldjes en dergelijke.

En... on the line bij \"onze\" sponsor:
www.motoroccasion.nl/JBShop/enter.html
 
Bij Safe in Enschede hadden ze ook altijd een behoorlijk assortiment en waarschijnlijk in de andere vestigingen ook wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan