Joehoe! Een Husky!

Het zwarte plastic was trouwens heel erg vaal geworden en zag er niet uit. Bij de Halfords een Valma Plasticolor stick, soort van shoenpoets, gehaald en het plastic mee ingesmeerd. Moest wel twee keer maar wat een briljant spul is dat zeg. Lijkt weer als nieuw, naja behalve de krassen dan.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaa Link! Jij was het dus die die Husky kwam ophalen op de Motoport in Amsterdam! :]
Haha, echt toevallig zeg. Ik was toen ook daar om mijn CRF-je in te ruilen! Heb je hem niet zien staan achterom?
Ja dat blok dat rammelde idd behoorlijk, knalt ook goed uit de uitlaat :9~
Echt wel lachen dingetje, ziet er alleen wat minder uit he, zadelovertrekje enzo...
 
Jaaaaaaaa Link! Jij was het dus die die Husky kwam ophalen op de Motoport in Amsterdam! :]
Haha, echt toevallig zeg. Ik was toen ook daar om mijn CRF-je in te ruilen! Heb je hem niet zien staan achterom?
Ja dat blok dat rammelde idd behoorlijk, knalt ook goed uit de uitlaat :9~
Echt wel lachen dingetje, ziet er alleen wat minder uit he, zadelovertrekje enzo...

He, niet gezien Guidoke. Eerlijk gezecht heb ik ook niet echt goed opgelet wat er allemaal om me heen gebeurde... had alleen maar aandacht voor mijn nieuwe brommert.
CRF-tje ingeruild voor wat? Een DRZ?
 
Zoals Martijntje al zecht. Ook makkelijk parkeren en ideaal voor kruip/sluip filerijden. Nog beter dan de XT, die is behoorlijk lomp vergeleken bij dit ding.

Oke, ik stel mijn vraag anders:
Wat moet je met endurobanden in de stad?
 
Oprijden en dan allroadbanden dr onder ?
Zonde om ze zomaar weg te flikkeren als je toch maar 1 set velgen hebt.
 
Oprijden en dan allroadbanden dr onder ?
Zonde om ze zomaar weg te flikkeren als je toch maar 1 set velgen hebt.
Of doorsparen tot ze op zijn en dan 17" eronder
full
 
Het plan is inderdaad om deze banden eerst op te rijden. Kan ik ondertussen kijken of het blok of iets anders nog niet in elkaar is gestort voordat ik kosten maak aan nieuwe banden. Wil wel graag 17" maar nu nog geen centjes voor een hele nieuwe set of omspaken. Dus maar marktplaats enzo in de gaten houden voor een leuk 2de hands setje. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik ze graag. Ook mbt geschikte all-road banden voor het apparaat.
 
er gaat maar 1.4 liter in, dus dat valt mee.
dit is ook de reden (en het filtergaasje i.p.v. oliefiter) om vaak te verversen.
let bij het verversen wel op, bij mij kwam de schroefdraad uit het blok
 
He, niet gezien Guidoke. Eerlijk gezecht heb ik ook niet echt goed opgelet wat er allemaal om me heen gebeurde... had alleen maar aandacht voor mijn nieuwe brommert.
CRF-tje ingeruild voor wat? Een DRZ?


Jep, dat klopt.
Kom jij daar vaker op de motoport? Waren toch best aardige gasten daar moet ik zeggen...
 
Als iemand nog tips heeft dan hoor ik ze graag. Ook mbt geschikte all-road banden voor het apparaat.

Ga je nog wel eens offroad: Michelin Sirac
sirac.gif

Ga je bijna nooit offroad: Michelin Anakee
anakee.jpg


Alle 2 TOPbanden! Voor goede grip heb je iig geen 17" nodig!
 
Ga je nog wel eens offroad: Michelin Sirac
Ga je bijna nooit offroad: Michelin Anakee
Ik had erbij moeten zeggen dat ik een 18" achterwiel heb dus beperktere keuze. Voor is de 21" geen probleem maar banden zoals de Anakee zijn er niet in 18" achter. Sirac wel maar die schijnt wat slecht leverbaar te zijn.
 
Ik had erbij moeten zeggen dat ik een 18" achterwiel heb dus beperktere keuze. Voor is de 21" geen probleem maar banden zoals de Anakee zijn er niet in 18" achter. Sirac wel maar die schijnt wat slecht leverbaar te zijn.


Dan zou ik voor de Avon Gripster gaan, schijnt lang mee te gaan & zeer goede grip.
AM24-R-Gripster.jpg
 
Dan zou ik voor de Avon Gripster gaan, schijnt lang mee te gaan & zeer goede grip.
(Afbeelding)

Lang meegaan??? Heb er maar 3500 km me gedaan O-) ..., maar ik reed een lekke band, en het was niet de moeite om hem nog terug te leggen. Ben dr ook niet zo errug zuinig op geweest. Grip vind ik op droog wegdek goed (heb er nog geen andere band dan een gripster onder gehad...), op nat valt me tegen, maar nogmaals, ken geen andere band. Nog wel lekker profiel voor een beetje off-roaden. En de prijs valt me allezins mee, betaalde 99 Pleuros, incl montage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan