Joehoe! Een Husky!

In Husky blokken gaat gewoon 1,5 Liter. Dus als je er 500ml in hebt zitten gaat het niet goed met je blok ;)
 
Ja, en dan heb je ook nog die Bridgestone-shit.
Ik heb nu een TW41 en TW42 onder mn DRZ liggen, ik heb daar veel negatiefs over gehoord. Ik kan er nog niet veel over zeggen, want ik heb nog niet veel gereden met de DRZ. Maar ik kan wel al zeggen dat als je precies rechtuit rijd, dat ze aanvoelen alsof je in een goot oid rijd. Ze hebben wel lekkere grip in de bochten, ik zit nu nog op 0,5 cm van de rand. Na het weekend kan ik er wellicht meer over zeggen.
 
Vandaag eindelijk na twee weken de nieuwe kilometertellerkabel op kunnen halen. De oude was er niet meer en ik wil graag weten hoe hard ik langs een flitspaal knal, dus vandaar. Ik braaf het kabeltje en de aansluitingen nog een likje vet gegeven. Kabel aangesloten op de naaf, motor wat vooruitgeduwd om te kijken om eea niet vastzat. Liep als een tierelier. Mooi, de kabel aan te teller gemonteerd, ding gestart en een stukje gereden om de teller te testen.

Niet doen dus. Kabel weer losgehaald en ja hoor, gebroken :( . Blijkt de teller vastgerot te zitten en die had ik dus niet gecheckt.

Uit pure frustratie maar wheelies gaan oefenen op het parkeerterein. Ik kan het nog steeds niet maar er zit wel een beetje progressie in :) .

Moraal: altijd beide kanten proberen voor je een kabel van 20 pleuro aansluit en van wheelies vergeet je alle ellende.
 
als ik het goed heb, heb ik nog een tellerkabel liggen, gratis af te halen.... volgens mij gloedjenieuw zelfs :) heb ook nog dat geleidingsding wat aan je vork zit
 
als ik het goed heb, heb ik nog een tellerkabel liggen, gratis af te halen.... volgens mij gloedjenieuw zelfs :) heb ook nog dat geleidingsding wat aan je vork zit
Gratis! Daar heb ik wel oren naar. Waar ergens af te halen? Ik woon zelf in Amsterdam.
 
Hey je zegt dat je in Amsterdam woont. Waar oefen je die wheelies dan ? Ik zoek ook nog een geschikte plek :)
 
Hey je zegt dat je in Amsterdam woont. Waar oefen je die wheelies dan ? Ik zoek ook nog een geschikte plek :)
In de buurt van Sloterdijk. Genoeg stukjes loos industrieterein en parkeerplaatsen waar het 's avonds en in het weekend volledig uitgestorven is. Mooie lange stukken rechtdoor ook.
 
Das inderdaad niet om de hoek. Ik zou morgen eventueel eind middag/begin avond kunnen. Anders wordt het enrgers volgend weekend voor mij. Of kunnen we misschien iets met de postbode regelen?

Mij lijkt de post makkelijker dan, anders ben je duurder uit aan benzine dan dat de kabel kost :+

Of je moet zondag ochtend komen, kun je gelijk met 15 man gaan SM'en op de spinder ;)
 
ow sorry, ik ben helemaal vergeten om hier naar je reactie te kijken... opsturen is natuurlijk geen probleem, stuur je adres maar via de mail dan doe ik het morgen op de bus :) (weet alleen niet 100% zeker of ik het nog heb, ik denk het wel want ik bewaar bijna alles :+ )
 
ow sorry, ik ben helemaal vergeten om hier naar je reactie te kijken... opsturen is natuurlijk geen probleem, stuur je adres maar via de mail dan doe ik het morgen op de bus :) (weet alleen niet 100% zeker of ik het nog heb, ik denk het wel want ik bewaar bijna alles :+ )
Geen probleem hoor, had mijn PC opnieuw ingespoeld en kan hem vandaag pas weer gebruiken. En met het huidige weer is er ook niet echt veel haast bij wat mij betreft. Oh, en je hebt mail :)
 
Vandaag een vrije dag en eindelijk tijd om de Husq de nodige aandacht te geven. Eerst maar eens de tellerkabel van Jasper (nogmaals dank voor het opsturen :} ) gemonteerd en gelukkig is deze is niet tijdens de testrit meteen kapot gegaan.

Blij met de teller ook maar voor nieuwe banden gaan shoppen. Uiteindlijk is de keus gevallen op een Avon AM20 (90/90-21) voor en een Dunlop GT501 (130/70-18) achter. Heb zitten twijfelen tussen deze en all-road banden maar ik rij toch nooit off-road. Mocht ik daar zin in hebben kan ik altijd de Michelin Enduro's er weer op laten zetten. Is wel even wennen qua looks, die noppen zagen er een stuk stoerder uit vergeleken bij deze 'fietsbandjes' maarja het rijd prima... voorzover je in de stromende regen nieuwe banden kan uitproberen. Ik wil droog ZOAB!

Geen piccies wegens geen weer :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan