Joehoe, eindelijk een motortje...!

Jaxxx

Rookie
28 aug 2004
11
0
Den Haag
Heb, evanals mijn vriendin, vandeweek rijbewijs gehaald en nu ook een motor gekocht. Ik een CBR 600F uit '99 en mijn vriendin een R6 uit 2000. Heb helaas niet de fysiek om lang en lekker op een R6 te zitten dus vandaar de keuze voor de 600F. Voor de R6 van mijn vriendin was het liefde op het eerste gezicht.
Beiden al een leuke Laser demper erop, dus het geluid is dik in orde en het rijdt als een zonnetje... Maar wat niet als je een Kawasaki ER5 gewend bent :)

Niet verkeerd om mee te beginnen zou ik zeggen :9

Nog tips voor de beginnende rijder...?

Ik heb wel al een tip voor anderen... Laat je niet gek maken door mensen die beweren dat een R6 niet geschikt zou zijn om op te beginnen omdat deze te fel/snel zou zijn. Is gewoon lekker om op te ridjen en het verstand zit in je rechterhand... Pas boven de 8.000 toeren ga je pas iets merken van de kracht die dat ding heeft en dan is het meteen feest :}
 
Gefeliciteerd! En je hebt gelijk, een R6 is onderin niet zo onwijs fel en is heerlijk te rijden. Inderdaad vanaf de 8000 toeren ongeveer gaat ie echt hard. Zoals je zegt zit het in je rechterhand.
 
wat is er fysiek mis met je dan ?

Mmm. klonk misschien wat dramatisch... ik heb geen enorme boggel ofzo ;) maar heb hier en daar wat overtollig vet wat in de weg zit als ik op een R6 kruip. Kreeg verder wat last van mijn rug. Op de CBR is de zit wat minder sportief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan