joehoe! Scammer aan de haak geslagen

Elrond

Rookie
24 feb 2004
26
0
Belgie
'k Heb een ongelukje gehad met mijn Diversion 600 en de restanten staan voor een prikje te koop op eBay. Na twee dagen is het al bingo: ene Barry White uit de UK wil hem wel van me overnemen. Effe zijn emailadres gegoogled en huppakee ... : staat in een lijstje van beruchte scammers.
Effe dollen met meneer White ...

Iemand anders interesse in een diversion van 95 met valschade? Stuur is krom, kuip beschadigd en nog wat kleine dingen (pinker, spiegel ...). Frame, vork en blok zijn nog ok. Ik heb er sinds het ongeval nog mee gereden. Doe maar een bod.

Doei,
E.
 
Zoiets ongeveer ja. Soort malafide handeltje met cheques die ongedekt blijken te zijn.

Hier het mailtje van mijn vriend Barry. Benieuwd hoe lang ik hem aan't lijntje kan houden.



barrywhiteautos@yahoo.com      
CC:            
Datum:       woensdag, juli 20, 2005 11:40 am      
Onderwerp:       PURCHASE YOUR YAMAHA      
Hello,
I am Barry White from United-Kingdom . I saw your advert while surfing through the internet and i am willing to buy.I would like you to mail me your last price,conditions and if it is still available for sale.Please do get back to me the pictures if available .
I await your response.
Thanks and God bless
Regards
Barry White
Telephone:0044 7031849314
 
653_barry_white1.jpg


:+
 
Barry White, is dat niet die neger met zware stem? Het is wat he, met die generatie, Daddy Cool bij Ohra aan de slag, White die Scrammt... :N
 
Zoiets ongeveer ja. Soort malafide handeltje met cheques die ongedekt blijken te zijn.

Hier het mailtje van mijn vriend Barry. Benieuwd hoe lang ik hem aan't lijntje kan houden.



barrywhiteautos@yahoo.com      
CC:            
Datum:       woensdag, juli 20, 2005 11:40 am      
Onderwerp:       PURCHASE YOUR MAMMA      
Hello,
I am Barry White from United-Kingdom . I saw your advert while surfing through the internet and i am willing to buy.I would like you to mail me your last price,conditions and if it is still available for sale.Please do get back to me the pictures if available .
I await your response.
Thanks and God bless
Regards
Barry White
Telephone:0044 7031849314


Tsssssk.
})
 
zat een tijdje geleden ook te stoeien met www.motorshoponline.com Fireblade nieuw te koop voor 3500 euro. Lachen man. Wilde het geld niet rechtstreeks overmaken, maar de motor ophalen in spanje en dan ter plekke betalen. Volgens de verkoper was dit mogelijk, maar het kon ook via een escrow service (3e partij die het geld beheerd tot goederen netjes zijn afgeleverd) Ik heb toen voorgesteld om dit via www.escrow.com te doen, omdat dit een legitieme escrow service is. Dat kon niet, aangezien zij een contract hadden met een andere escrow service. Toen ik dan aangaf dat hij een adres moest sturen en dat ik de motor zou ophalen, heb ik niets meer gehoord.

MORAAL: niet alleen malafide motorverkoper, maar ook malafide escrow service etc.
Die man heeft zijn poten overal in. Niet meer te geloven. -O-
 
zat een tijdje geleden ook te stoeien met www.motorshoponline.com Fireblade nieuw te koop voor 3500 euro. Lachen man. Wilde het geld niet rechtstreeks overmaken, maar de motor ophalen in spanje en dan ter plekke betalen. Volgens de verkoper was dit mogelijk, maar het kon ook via een escrow service (3e partij die het geld beheerd tot goederen netjes zijn afgeleverd) Ik heb toen voorgesteld om dit via www.escrow.com te doen, omdat dit een legitieme escrow service is. Dat kon niet, aangezien zij een contract hadden met een andere escrow service. Toen ik dan aangaf dat hij een adres moest sturen en dat ik de motor zou ophalen, heb ik niets meer gehoord.

MORAAL: niet alleen malafide motorverkoper, maar ook malafide escrow service etc.
Die man heeft zijn poten overal in. Niet meer te geloven. -O-

Raar dat die types altijd de dans ontspringen.
Wordt er misselijk van.
 
Spreek een tijd en een plaats met hem af in Nederland (noem jezelf Puff Daddy ofzo) en kom dan niet opdagen, hehe. Of maak die tijd en plaats hier op MF bekend en laten we met z'n allen heengaan.... OF stel je verdekt op in de bosjes en maak foto's. Die op het internet plaatsen. Dit kereltje kun je in ieder geval goed te pakken nemen als je wilt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan