Een tijdje geleden meldde ik al dat ik een XS400 Seca (Amerikaans model)had gekocht. Je moet wel origineel blijven he, met al die Honda CB-400jes Laatst ff over het internet aan het surfen, kwam ik een tweede XS400 DOHC tegen! Dit keer een Europees model met het volle vermogen. Die van mij lijkt minder vermogen te hebben en een korter gegearde versnellingsbak (8000 toeren bij 120! Lijkt/voelt alsof je vliegt...) Dus ik bel die kerel, en verwacht dat hij een of andere oude rat heeft staan voordie prijs van 150 e'tjes. (Niets mis met ratbikes hoor )Maar, hij zegt dat de motor in orde is, 35 000 km heeft gedraaid en alleen een forse poetsbeurt nodig heeft en nieuwe olie na een jaar lang stilstaan. Niets dat je niet in een uurtje oplost dus. (behalve poetsen dan ) En daarnaast heeft hij van een sloper genoeg onderdelen erbij om bijna een hele nieuwe XS400 van te bouwen! Nou ja, da's overdreven, maar wel in ieder geval een nieuwe set koppelingsplaten, andere spiegels, ander stuurtje, andere achterbrug, monoshock, tandwielen, tellerset, knipperlichtjes, remklauw, en nog veel meer dat ik niet meer kan herinneren. En nu hopen dat 'ie als ik hem thuis heb net zo goed is als ik dacht dat 'ie was...
Dus ik ga hem zaterdag ophalen! Jammer genoeg wel in die Europese lichtblauwe kleur, misschien ga ik hem nog wel overspuiten, wie weet.
Dus ik ga hem zaterdag ophalen! Jammer genoeg wel in die Europese lichtblauwe kleur, misschien ga ik hem nog wel overspuiten, wie weet.