Joepie, een extra nummer erbij!

mrpink83

Die hard MF'er
13 aug 2006
275
0
Utrecht
Dat is lachen. ;( Wil je net gaan rijden (sinds een maand weer), zie je dat je kentekenplaat ontbreekt!
Motor staat voor de deur geparkeerd en het is volgens mij vanacht of de nacht daarvoor gebeurd. Wat kan je toch boos worden als er iets van je gestolen wordt!
Ben btw wel gaan rijden (moest echt aan mijn motor klussen), wel meteen aangifte gedaan. Ik hoorde dat je voor nieuwe papieren naar het postkantoor moest.

Wilde dit gewoon even kwijt.....

Weet iemand nog een goed adres om een kentekenplaat te laten maken?
 
Mooi klote voor je krijg je er een 1tje op :(

Bij de betere automateriale zaken verkopen ze die platen,vergeet niet je legitimatie mee te nemen
 
Dan moet je idd bij de rdw een nieuw kenteken aanvragen. Nu krijg je nieuwe kentekenpapieren thuis, waarin staat duplicaatcode 1.

Nieuwe kentekenplaat heeft dus een 1tje erop staan.

Gelukkig is een plaatje niet zo duur, maar doe snel aangifte idd voordat er dingen mee gebeuren die met jou gelinked worden.
 
Dat is lachen. ;( Wil je net gaan rijden (sinds een maand weer), zie je dat je kentekenplaat ontbreekt!
Motor staat voor de deur geparkeerd en het is volgens mij vanacht of de nacht daarvoor gebeurd. Wat kan je toch boos worden als er iets van je gestolen wordt!
Ben btw wel gaan rijden (moest echt aan mijn motor klussen), wel meteen aangifte gedaan. Ik hoorde dat je voor nieuwe papieren naar het postkantoor moest.

Wilde dit gewoon even kwijt.....

Weet iemand nog een goed adres om een kentekenplaat te laten maken?

Postkantoor, formuliertje halen, centjes overmaken naar de RDW, wachten en dan naar de platenboer met je nieuwe kentekenbewijs en ID, daar weer centjes betalen en je nieuwe plaat is klaar terwijl je wacht.

Zie ook www.rdw.nl voor een kentekenplatenboer bij jou in de buurt.

Been there done that :(
 
En hebben jullie ook een witte tijdelijke plaat gehaald? Of heb je het erop gewaagd met een kartonnetje en het aangifte formulier?
 
Dat is lachen. ;( Wil je net gaan rijden (sinds een maand weer), zie je dat je kentekenplaat ontbreekt!
Motor staat voor de deur geparkeerd en het is volgens mij vanacht of de nacht daarvoor gebeurd. Wat kan je toch boos worden als er iets van je gestolen wordt!
Ben btw wel gaan rijden (moest echt aan mijn motor klussen), wel meteen aangifte gedaan. Ik hoorde dat je voor nieuwe papieren naar het postkantoor moest.

Wilde dit gewoon even kwijt.....

Weet iemand nog een goed adres om een kentekenplaat te laten maken?

Mooi klote voor je -O-
Ik werk bij een automaterialenzaak en we zijn ook officieel afgiftepunt van kentekenplaten. Helaas maak ik dit soort gevallen bijna dagelijks mee.
Een hoop werk en een berg kosten... B|

Dus mocht je in de buurt wonen kan ik je plaat wel maken. Maar meer als een paar euro korting zal je dat niet opleveren hoor. Als je verder dan 10 kilometer moet omrijden (Oss) heeft het al geen nut meer.
Succes met de afhandeling.
 
ik heb mijn plaat met 2 popnagels extra vastgezet.
die plastic houders is niet veel soeps, wip je hem zo uit.
 
Dat idee met die popnagels had ik ook al gehoord. Ga ik ook meteen doen.

@ roderik: Bedankt voor je aanbod, maar ik woon in het centrum van utrecht. Zal toch wel loslopen met die kosten voor die plaat> 20 e ofzo ?

Alhoewel, toch zo'n 50/60 euro voor zo'n kutgeintje.
 
ik heb mijn plaat met 2 popnagels extra vastgezet.
die plastic houders is niet veel soeps, wip je hem zo uit.

Lang zo gek niet! Goed plan...

@ TS: succes! Gelukkig hebben ze alleen de plaat en niet je motor... ;)
Dat horen we helaas nog veeeel te vaak.
 
Komende week weer een liquidatie, zit/hangt jouw plaat onder de motorfiets :+
 
he dat duurt altijd zo lang als je het via het postkantoor moet laten doen.

Ik heb het ook gehad met mijn auto, maar gelukkig zit het RDW bij mij in zoetermeer en had ik binnen een week alles binnen. Dit omdat je direct bij het hoofdkantoor terecht kon.

maar sterkte en als je je oude kenteken zie rijden gelijk verhaal halen. B| :X

mzzl psycho
 
moet je ook niet aangifte doen? of heb je dat al gedaan? voor je t weet krijg je stapels boetes binnen van iemand die er nu mee rijdt...
 
thanks iedereen!

Ik heb meteen aangifte gedaan. En gisteravond meteen via de rdw site een nieuw kenteken besteld. Vandaag een kartonnen kenteken gemaakt. Laat in ieder geval zien dat je het niet probeerd te verdoezelen, denk ik maar. Maar ik zal er toch niet veel op rijden, want ik heb volgens mij vandaag mijn aftapbout van de cardan te hard aangedraaid... lekt dus een beetje.

Maar een xj900f uit '89 jatten? Zo erg is het toch niet tegenwoordig? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan