Joepie...Eindelijk een sportmotor!!!

Exige

MF'er
22 dec 2004
181
0
North-Hollywood, CA
Hehe...Eindelijk is ie er dan....Na begonnen te zijn op een Suzuki Savage, daarna een Honda Supermagna, nu eindelijk een 2003 GSX-R600 in zwart/zilver!!!!!!!!

Ik woon in de VS en heb hier dan ook de motor gekocht. Teeeeeeeeeeeering, wat is alles hier goedkoop...Setje BT014's voor $240 = 185 Euro incl. montage en balanceren!!! Hehehehe...Ook sloten, kleding en die ongein is hier echt goedkoop...super gewoon!!! :]
 
Gefeliciteerd, en veel plezier met dit weer...

ik ben JALOERS!!......dat jij wel mag rijden met dit weer ;)
 
Gefeliciteerd!

Ik zelf kan niet rijden vanmorgen over het hoofd gezien door een franse MPV... B|

Ik kan nu dus 2e paasdag niet gaan rijden, want hij rijdt voor geen meter meer. Volgens mij issie krom het is gewoon kut. Altijd als het mooi weer is heb ik gedonder.
 
Gefeliciteerd!

Ik zelf kan niet rijden vanmorgen over het hoofd gezien door een franse MPV... B|

Ik kan nu dus 2e paasdag niet gaan rijden, want hij rijdt voor geen meter meer. Volgens mij issie krom het is gewoon kut. Altijd als het mooi weer is heb ik gedonder.
Da's idd zwaar qud, hoop dat je goed verzekerd bent, en snel weer mobiel. Ben je zelf beschadigd?

@ Exige: gefeli, en veel leuke kilometers/miles met je nieuwe bike.
 
mooi man weer een gsx rijder




full
 
ik snap het niet;
veel mensen willen uit de VS een motor invoeren omdat de dollar zo laag staat en jij koopt hem hier in nederland om hem mee te nemen naar de VS.
explain yourself!!!!!!!!!
 
Nee, ik zit nu in de VS...En toch op het NL MF..jajaja...
Ik heb dus hier de motorfiets gekocht voor 5300 dollar. In Nederland had ik een Supermagna staan. Het was niet de moeite om die mee te nemen...veeeeeeeel te duur. Dus dit is naar mijn mening een veel betere oplossing!
Het is wel een opgeknapte schadefiets, maar het verschil met een niet-schade motor is niet te zien. Het ding ziet er erg knap uit. Aan de valblokken te zien die erop zitten, hebben die toch wel geholpen. Ik heb wel foto's maar die moet ik eerst verkleinen...komen eraan.
Ik heb al een carbon fiber spatbordje van Ebay opgepikt :9~ , want dat is het enige dat nog met duct tape aan elkaar hangt.

@NC30...verzekeren is hier niet echt goedkoop. 1200 dollar voor WA plus...brrr..
@tesnel...da's klote voor je zeg. Ik hoop dat je het snel allemaal weer gemaakt krijgt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan