Joepie , geslaagdddddddddddddddddd !!!!!!!

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.350
12.922
Hoi hoi hoi ,
het is me gelukt in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk. Alleen balen dat nu het gemeentehuis dicht is ;( ;( , en dat als ik morgen mijn papiertje heb, de motorzaak weer dicht is ;( ;( ;( . Nu moet ik dus tot woensdag wachten voor ik mijn FZR heb ;( ;( ;( .

maar dan is het ook feest :] 8-)
 
Gefeliciteerd, en denk erom, de meeste ongelukken gebeuren de eerste week en het eerste jaar.

Doe aub een beetje voorzichtig en laat je niet opfokken door andere.

Leer eerst rustig je motor en helaas, je kan niet meteen zo rijden als sommige met jaren ervaring, heus, dit komt vanzelf als je jezelf de kans geeft om jaren ervaring op te doen.

Wees voorzichtig en heel veel plezier.


 
Van harte gefeliciteerd en nog vele eeuwen rijplezier, ennuhh, in 1 keer geslaagd, da was ik ook :}
 
Je moet je ook niet laten opfokken, maar ik mag toch wel een beetje plagen ???
 
tuurlijk, maar ik reageer "zo-emotioneel-als-een-zwangere-vrouw", dus spaar me! :+



_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | risco nemen is immoreel in deze maatschappij

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-25 14:55 ]
 
Geplaatst: 2001-06-25 14:54
--------------------------------------------------------------------------------
tuurlijk, maar ik reageer "zo-emotioneel-als-een-zwangere-vrouw", dus spaar me!



_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | risco nemen is immoreel in deze maatschappij


LOL
 
Ik zal me nog niet laten opnaaien (voorlopig dan) en het is idd een fzr 600 (zie de pics in een ander topic , laat je motor zien ofzo). Ik moet maandag pas weer aan het werk dus kan ik iniedergeval nog een paar daagjes rijden. Nu maar hopen dat het ook een beetje mooi weer blijft.

Duncan
 
Gefeliciteerd!! Je hoort nu ook bij de catogorie: idioten :) (volgens andere weggebruikers dan)

En veel rijplezier
 
Kewl, gefeliciteerd!

Ik moet 31 juli afrijden, reken er eigenlijk ook wel op dat ik het in 1 keer moet kunnen halen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan