joepie heb m'n rijbewijs terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
900x900px-LL-b27a754e_fb7939d5_watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png
 
ga jij nou maar netjes 45 rijden waar je 50 mag. Mike houd nou eenmaal van vlot zijn en dat is best begrijpelijk. Je koopt geen motorfiets om er traag mee te gaan. rules are made to not follow :W

Ik ga niet eens reageren op iemand die toch het verstand niet heeft om te begrijpen wat er geschreven wordt...
 
Leer jij nou eerst maar hoe je rechtdoor rijdt op een rotonde _O-


Is ook ingewikkeld :j
|( _O-

hopelijk snapt ie wat voor enorme pannenkoek hij is zo niet dan ga ik even een biertje halen en genieten van het hierop volgende welles nietes verhaal*O*

Mijn stem gaat op voor onze scooterheld die niet harder dan 50 gaat, de mijne ging 98 "op de auto teller" :+
 
Laatst bewerkt:
|( _O-

hopelijk snapt ie wat voor enorme pannenkoek hij is zo niet dan ga ik even een biertje halen en genieten van het hierop volgende welles nietes verhaal*O*

Mijn stem gaat op voor onze scooterheld die niet harder dan 50 gaat, de mijne ging 98 "op de auto teller" :+
Oh wacht... Is ie zo een?


Nee toch? Weer een bontkraag-scootahrijder die zichzelf beter vindt dan de rest? :O

Familie van cbfrider of niet eens dat?
 
.?

Volgens mij heb ik wat gemist hier...
Shit... Moet ik weer op jacht naar oude posts?
Je hoeft niet ver te zoeken, zie dit verhaal:

akinkartal in "Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel..."



Nee, wacht. Volledig citaat voor het geval de post verwijderd wordt.

slecht nieuws... Ik ben afgelopen woensdag gezakt voor mijn avd..... ik ben kappot ik ben laatste paar dagen echt gek geworden. WAAAAROM WAAAAROM WAAROM GEVEN ZE MIJ DIE RIJBEWIJS NIET ZODAT IK LEGAAL KAN RIJDEN!!!!!

alles ging goed totdat we bij een heel groot rotonde waren en ik had het niet helemaal begrepen of we nou rechtdoor of rechtsaf moesten dus ik stond gesorteerd voor rechtdoor maar heb de rotonde toch per ongeluk naar rechts gepakt wat een " gevaarlijke" situatie opleverde volgens meneer. Aan de ene kant had hij gelijk maar je rijdt ook niet lekker tijdens zon examen. ik dus balen als een stekker. Ook een probleem is dat bij de lesmotor de spiegel als een gek trilt op wat hogere snelheid je ziet niet eens iets als je in je spiegels kijkt :S :S :S :S. Ook heb ik het gevoel dat je op een abs motor veel minder gefocused bent dan op een niet abs. Toen ik met mijn eigen motor reedt was ik 150% scherp en kon ik tenminste de auto's zien waneer ik in ging halen.. Kan waarschijnlijk volgende week weer afrijden. hoop dat het lukt. Dit keer ga ik eerst even met mijn scooter naar al die klote rotondes om te kijken hoe die rotondes nou ik elkaar steken. het moet goed komen want heb geen zin meer om zonder rbw te rijden :(
Ze moeten maar eens die automobilisten aanpakken die meer met andere dingen bezig zijn dan met auto rijden " tom tom,telefoon,sms, laptop, eten) Wij als motorrijders zijn altijd op onze hoede omdat we kwetsbaar zijn.

Ook jammer van het geld natuurlijk 200 euro weg..
 
Laatst bewerkt:
Al ben ikzelf iemand die eigenlijk nooooooooooit te hard rijdt natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Leer jij nou eerst maar hoe je rechtdoor rijdt op een rotonde _O-


Is ook ingewikkeld :j

ja is idd heel moeilijk :Y Hoop dat je ooit een bontekraagjongen tegenkomt en dat je dan baalt als een stekker omdat je motor weg is. tja die jongens moeten toch ook wat he altijd maar worden gediscrimineerd het bontekraagleven word hen door mensen zoals jou voorgeschoteld gekregen. Nou ik vind het jammer waar het tegenwoordig naar toe gaat. mijn scootertje rijdt lekker 30 want ome agent heeft het niet zo met scootertjes mede dankzij de harde jeugd van tegenwoordig. Dat jou scootertje 85 gaat op de autoteller nou prima maar zorg ervoor dat je geen fietser omrijd op het fietspad.
 
ja is idd heel moeilijk :Y Hoop dat je ooit een bontekraagjongen tegenkomt en dat je dan baalt als een stekker omdat je motor weg is. tja die jongens moeten toch ook wat he altijd maar worden gediscrimineerd het bontekraagleven word hen door mensen zoals jou voorgeschoteld gekregen. Nou ik vind het jammer waar het tegenwoordig naar toe gaat. mijn scootertje rijdt lekker 30 want ome agent heeft het niet zo met scootertjes mede dankzij de harde jeugd van tegenwoordig. Dat jou scootertje 85 gaat op de autoteller nou prima maar zorg ervoor dat je geen fietser omrijd op het fietspad.
Dit is zo vergeven van spellings- en redeneringsfouten dat ik geen moeite in een reactie ga steken :)
 
Jullie mogen elkaar heel graag merk ik... Een gtst-topic speciaal voor jullie 2 openen niet een idee?
Ken em helemaal niet. Weet alleen dat de enige posts die ik daadwerkelijk bekeken heb stupiditeit uitstraalden en dat is genoeg motivatie voor mij om te kijken waartoe iemand in staat is :)

Een nieuw topic openen voor iedere persoon die ik tegenspreek schiet niet op, wordt het snel druk. Heb best veel proefpersonen :)
Dit, bijvoorbeeld, is een uitstekend voorbeeld van iemand die er niet tegen kan ie geen zinnige zin kan produceren, en daarop gewezen wordt door iemand die dat wel verwacht.

Om in te gaan op de inhoud van het plaatje, het gaat niet om typo's. Typo's zijn typfouten. Waren het maar typfouten. In dat geval zou er namelijk nog inhoud aan de posts kleven en zou het gaan om een vergissing in plaats van een structureel geval van algemene onwetendheid.
 
Laatst bewerkt:
ik kom wel naar je huis aan de docter schokkingstraat even kijken of je dit ook tegen over mij kan zeggen
Ladies and gentleman, we got a bad ass over here! :j

Ben je hem nou echt gaan googlen? :') je geef hem alleen maar gelijk hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
ik kom wel naar je huis aan de docter schokkingstraat even kijken of je dit ook tegen over mij kan zeggen
Is dat een dreigement? Kunnen we lachen namelijk *O*



Edit: Zo snel iemand z'n grenzen bereiken is trouwens ook voor mij een record. Nice!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan