joepie heb m'n rijbewijs terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ladies and gentleman, we got a bad ass over here! :j

Ben je hem nou echt gaan googlen? :') je geef hem alleen maar gelijk hoor ;)
Wat vind je dan als je mij googelt? Ik woon helemaal niet aan de dokter schokkingstraat (heb de spelfout maar vast gecorrigeerd, maar dan nog).
 
luister boy dont mess with me.. het is geen dreigement nee. je moet niet proberen grappig te doen want dat ben je niet. en je moet gewoon oppassen oke. en wie niet wil leren moet het maar leren op de harde manier :(
 
Oke, ik vertelde het gewoon eerlijk, kan iedereen overkomen hier in Nederland. Maar het was mijn eigen schuld toen. :(
Ik zeg ook niet dat Nederlandse regels omtrent inname van rijbewijzen redelijk zijn, vind het zelf ook wat aan de strenge kant. Daarentegen, met een supersport kom je natuurlijk wel érg snel in de verleiding en doe je het een klein beetje zelf ;)
 
luister boy dont mess with me.. het is geen dreigement nee. je moet niet proberen grappig te doen want dat ben je niet. en je moet gewoon oppassen oke. en wie niet wil leren moet het maar leren op de harde manier :(
Whahahahahahaaaa.... U r so funny! _O-

Ik kon je bijna geloven ook _O-
 
Zou bijna m'n daadwerkelijke adres PM'en (genie heeft nog steeds niet door dat ik niet op de dokter schokkingstraat woon geloof ik), gewoon om te kijken of die bontkraag nou gewoon babbels heeft of daadwerkelijk wat voorstelt :+


Aan de andere kant, als ie nog niet rechtdoor komt op een rotonde zal ie het licht alvast niet hebben uitgevonden.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal ingenomen... Nederland heah :)





|( _O-

hopelijk snapt ie wat voor enorme pannenkoek hij is zo niet dan ga ik even een biertje halen en genieten van het hierop volgende welles nietes verhaal*O*
Het is geen welles-nietes geworden maar ik hoop dat het biertje smaakt :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan