joepie heb m'n rijbewijs terug

Status
Niet open voor verdere reacties.


weet nu hoe je eruit ziet en heb een vriend op jou school zitten dus we zullen zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja natuurlijk maar HOUSE heeft maar praatjes maar die vullen geen gaatjes dus ik heb geduld.
Ben er al, ben er al. Geen reden om te schreeuwen :)


Welke gaatjes wil je gevuld zien? Ik weet nog wel een aantal goede tandartsen. Tevens een heel slechte, maar ik zou het m'n ergste vijand nog niet aandoen die stiekem aan te bevelen, laat staan jou. Heb vooral niet de illusie dat je impact op me gemaakt hebt :)
 
2 keer, had mij ook kunnen overkomen, ben jij al bij blik op de weg geweest, ik nog niet, gelukkig ;)
Nope... 1e x in Portugal toen in nog daar woonde en een keer hier ( al was dat hier voor maar 2 weekjes en ook al heeeeeeeeeel lang geleden )

Tegewoordig ben ik een echte moraalrider ;)
 
luister is jij valt al om als er een sterk briesje is beter ga je echt ophouden.. je kan mensen proberen gek te maken op het internet maar ik hoop dat er in jou hoofd een knopje is die zegt enough is enough
 
luister is jij valt al om als er een sterk briesje is beter ga je echt ophouden.. je kan mensen proberen gek te maken op het internet maar ik hoop dat er in jou hoofd een knopje is die zegt enough is enough
Ik dacht dat je onderhand wel door zou hebben dat dat knopje bij mij niet aanwezig is. Blijkbaar had Einstein gelijk toen hij zij dat er slechts 2 dingen oneindig waren.


Universum en jouw stupiditeit :Y


Technisch gezien had hij het over menselijke stupiditiet, maar tot nog toe dacht ik dat hij het mis had.
 
Laatst bewerkt:
[[url="http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-prn1/c27.27.340.340/s160x160
weet nu hoe je eruit ziet en heb een vriend op jou school zitten dus we zullen zien
Ladies and gentleman...

We have a BAN candidate here!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heren ik ga ook pitten moet morgen namelijk hard leren voor mijn tentamens. en morgen middag heeft house iets leuks meegemaakt wat hij op het topic moet vertellen. morgen gaat echt lachen worden. iemand die een voorproefje wilt moet mij maar pm' en wie zn kont brand moet op de blaren zitten hé en in dit geval is dat house
 
Houd ik je aan oké? Dus mocht er niets gebeuren (maar je hebt het beloofd, dus het zal echt wel) mag ik je voor ongeloofwaardige toetsenbordheld uitmaken?
 
omdat iedereen kan zien hoe lelijk die is? _O- _O- _O- _O- _O-
Ehh, volgens mij bedoelt ie mij niet.

Ja, dat ben ik. Gefeliciteerd, je hebt m'n email adres gegoogled. Zal al je kennis hebben gevergd dus credit where credit is due. Foto's die ik zelf online zet vind ik (shocking!) totaal niet boeiend om op andere plekken terug te vinden. Dat jij hem hier post vind ik meer een zwaktebod van jou dat dat ik er ook maar enigszins van onder de indruk ben. Het is wel een aardig beeld van jouw niveau, bedankt voor de bevestiging.
 
ik ben geen toetsenbordheld maak je geen zorgen:) en of er iets gaat gebeuren dat weet ik niet hangt er vanaf of er iemand geïnteresseerd is. Morgen wordt je lekker gebeld door geile mannen uit heel NL :W :W :W en door bontekraagjes die runners willen kopen/jatten en jou adres gaat er komen bij het verkoopadres. enjoy my friend
 
Laatst bewerkt:
ik ben geen toetsenbordheld maak je geen zorgen:) en of er iets gaat gebeuren dat weet ik niet hangt er vanaf of er iemand geïnteresseerd is. Morgen wordt je lekker gebeld door geile mannen uit heel NL :W :W :W
Dan heb je dus m'n nummer! Respect, snel geregeld. Weet je wat, bewijs het.


Zet maar op MF :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan