Joepie ik heb mijn eerste motor!

Adhy

Rookie
21 sep 2004
15
1
Delft
JAAAA!! eindelijk is het zover! Ik heb vandaag mijn eerste motor, een CB500 gekocht!

full


Alleen positieve opbouwende kritiek graag!
 
Super motor om veel fijne kilometers op te maken!

Veel plezier, geniet van de files, het mooie weer en het motorrijden!
 
JA, die koffer is nog ff lastig want die zit zo goed vast, dat ik eerst de hele motor uit elkaar moet halen voor ik m eraf kan krijgen (de steun in ieder geval dus!). Wat nog ff vreemd is, is dat ik de accu nergens kan vinden ?!?! mischien start ie wel op buitenlucht :)
 
JA, die koffer is nog ff lastig want die zit zo goed vast, dat ik eerst de hele motor uit elkaar moet halen voor ik m eraf kan krijgen (de steun in ieder geval dus!). Wat nog ff vreemd is, is dat ik de accu nergens kan vinden ?!?! mischien start ie wel op buitenlucht :)
Niet gewoon onder je zadel?
 
mooie fiets hoor. oké het model is misschien niet flitsend, maar het is een oerdegelijke fiets en zo te zien in goede staat. brings back memories :) (mijn eeste eigen was ook een cb :-) veel veilige km's! ga je ook de winter door bikkelen?
 
Dat is toch leuke motor ??? en ook betrouwbaar, gezien het feit dat heel veel rijscholen ermee rijden.

En zo'n koffer kan nog van pas komen, en er zal vast wel een handige manier zijn om die koffer makelijk te verwijderen.

bij mijn honda cb600 zit de accu onder de rechter zijkap, wellicht bij jou ook ??? (of zou die in de koffer zitten :P )
 
JA, die koffer is nog ff lastig want die zit zo goed vast, dat ik eerst de hele motor uit elkaar moet halen voor ik m eraf kan krijgen (de steun in ieder geval dus!). Wat nog ff vreemd is, is dat ik de accu nergens kan vinden ?!?! mischien start ie wel op buitenlucht :)
leuk ding man, ik heb op dat model gelest, kun je mee gooien en smijten. Heel veel plezier ermee.

En je koffer kan toch los van de drager. Zou hem er niet afslijpen of zo want je zult merken dat hoewel het niet zo mooi staat het toch super makkelijk is. Ik rijd zelf ook met een flinke koffer twee keer per week (laptop gaat alleen op maandag heen en vrijdag terug) maar het is een stuk beter als zo'n zware rugzak.
 
Leuk hoor, zoveel positieve reacties! Altijd goed als hij door de 'keuring van MF' heen komt! Daar kan geen APK (wat is dat?) tegenop!
 
Leuk hoor, zoveel positieve reacties! Altijd goed als hij door de 'keuring van MF' heen komt! Daar kan geen APK (wat is dat?) tegenop!
natuurlijk komt hij daar door heen. Niks leukers als je eerste eigen motor. Ik zet de mijne nog steeds graag voor het raam neer op het werk zodat ik hem kan zien. ;)
 
Best een mooi ding maare hij moet wel zwart zijn natuurlijk ;)
Taartschep d'r af, mooie herriepijp erop en daarna :]
 
zul je veel plezier aan beleven denk ik.

is het trouwens een lesmotor geweest vanwege al die extra beugels enzo?
 
Goede keuze als eerste motor. Ik heb er ook ooit eentje gehad. Was best nog een pittig fietsje (geen 25KW). Heerlijke wegligging. Je kon er lekker scherp de bochtjes mee maken. Enige nadeel vond ik, dat deze motor zo'n "lesmotor"-imago heeft.
 
JAAAA!! eindelijk is het zover! Ik heb vandaag mijn eerste motor, een CB500 gekocht!
Gefeliciteerd! Ben er zelf nog op aan het lessen en het is volgens mij een ideale fiets om het "vak" op te leren!
[me]mover zou er zelf ook best eentje willen hebben...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan