Joepie, nu hoor ik er echt bij :)

Pheatus

Die hard MF'er
13 mrt 2004
820
0
Vanmorgen mijn eerste motor opgehaald. Geweldig gevoel als je op iets rijd wat echt van jou is.

Vooral het gevoel als je een collega motorrijder tegenkomt en je zwaait... Heerlijk! Ik heb al vaker gereden maar dat was op een leenmotor van mijn pa... Dit is toch fijner hoor!

Piccie:
xj600.jpg

Gefeliciteerd! :]

Ik hoop zelf ook zo'n posting te kunnen doen binnenkort :)
Ik heb er ook (te) lang op moeten wachten :)

Moest trouwens tanken (hufter had em niet volgegooid) en 15 euri's en Pheatus was klaar :D

Normaal tank ik voor een euri of 60 :X Geeft je ook een blij gevoel :)

Moest trouwens tanken (hufter had em niet volgegooid) en 15 euri's en Pheatus was klaar :D

Had ik ook toen ik mijn motor kocht...
In het eerste ritje draaide ik de snelweg op valt mijn motor stil...
GVD!!! Het zal toch niet waar zijn...Bleek gelukkig de benzine op te zijn :( na 2 km rijden al. FF opreserve gezet en gelijk maar getankt

Veel plezier met je nieuwe fiets

Das leuk ja moest eerder soms voor 80€ erin gooien en dat na 500 km. nu gooi ik er voor 10€ in en dan heb ik 1:20 gereden. heerlijk vervoermiddel zo'n motor. :)

en ik merk nu al dikke voordelen eraan, normaal als iemand op de verbindingsweg tussen Den Helder en J'dorp bij 1 of andere bollenboer weer van die tulpen in een plastic zakje gaat halen, dat je er zo voorbij tuft :)

Geweldig :D

leuke motor...

Tip: Ik hoop wel dat je hem een beetje beter verankert dan met het flutslotje hierboven ;)

gefeliciteert, en jij woont in doorzwin :P

3e j'dorper op MF :D

zal eerdaags wel ff kijken of ik je tegenkom

leuk ding man. Veel plezier ermee.
Blijft leuk, rijden op iets wat van jezelf is. Wacht maar tot je door een file heen rijdt. Je wilt nooit meer wat anders.

Gefeliciteerd, en veel km's :] plezier

Ik rij op het broertje/zusje van hem XY 600 radian.

En toch leuk dat je me noemt in de topictitel ik heet namelijk Joep

gefeliciteert, en jij woont in doorzwin :P

3e j'dorper op MF :D

zal eerdaags wel ff kijken of ik je tegenkom
Hehe klopt jah :)

Dorp roels! Het mooiste aan Den Helder is de weg naar J'Dorp :)

leuke motor...

Tip: Ik hoop wel dat je hem een beetje beter verankert dan met het flutslotje hierboven ;)
Ik krijg a.s. donderdag een extra schuurtje en daar ga ik hem inzetten, dit is tijdelijk :)

Me me, ook in Doorzwin :]

@Pheatus

Nu zie ik btw dat je in 33 woont, kheb er langs gelopen maandag, ik woon verderop tegenover de flat, mijn motor staat in het weekend meestal voor de deur. Grappig zeg, wat is de wereld klein :P
35?

Koel. Ik zag vandaag ook een MF'er bij de Mac. Groene Ninja met blauw-zwart pak en groenkleurige helm en MF sticker

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan