Johann Zarco

Moet je tijd voor maken @Dhr. Bosso ,...12 in de klok !!

Over de hele wereld verdeeld zijn er 24 tijdzone's.
Het is altijd wel ergens 12 uur geweest. 8-)

1000px-Standard_time_zones_of_the_world.png
 
Éen van de weinig coureurs die nog echt liefhebber is. Hij doet ook vaak tripjes met zn Multistrada. Beetje touren en kamperen. Wat dat betreft heeft ie aan Ducati geen slechte werkgever.

Hij heeft die Pantah wel geleend. Ik weet dat Vettel bijv. ook liefhebber is van oud spul.

U7cQkorzUF-6M21kRCf3zrrLSxc5GbWg6E69FSXoUgTxPDHR7DeND7aDArFkxJj1cdOIsmW0QGlwKvwn5PGONT3irGGQZ-zqQA


maxresdefault.jpg


ifg8iqcq4j531.jpg


9b964a887d6d33723eaea0b69fb5d334.jpg
 
het zal wel ter promo zijn paar rondjes over de paddock ofzo? ik kan me niet voorstellen dat een professioneel auto of motorsporten zo zonder fatsoenlijke kleding op dat ding zou zitten. Geen kijk!
 
het zal wel ter promo zijn paar rondjes over de paddock ofzo? ik kan me niet voorstellen dat een professioneel auto of motorsporten zo zonder fatsoenlijke kleding op dat ding zou zitten. Geen kijk!
Waarom niet? in het buitenland rijden ze allemaal zonder beschermende kleding.

Vettel komt graag naar het circuit met een exemplaar uit zn eigen collectie. Hamilton ook trouwens, al zit daar wel een samenwerking met MV Agusta achter.

Juist als het een promo zou zijn zou je verwachten dat er kleding gedragen moet worden toch?
 
Vettel heeft inderdaad een aardige collectie motoren.
Heeft de Ferrari's in de verkoop gedaan.
 
het zal wel ter promo zijn paar rondjes over de paddock ofzo? ik kan me niet voorstellen dat een professioneel auto of motorsporten zo zonder fatsoenlijke kleding op dat ding zou zitten. Geen kijk!
Ja oordeel maar. Ik krijg gewoon een hele dikke smile op mijn gezichtje als ik een F1 coureur zo op een T500 zie rijden :t
 
Laatst bewerkt:
Bij Tech3 Yamaha zat hij er zo vaak zo dichtbij. Maar het was het steeds net niet. De kansen werden steeds kleiner de laatste jaren. Maar dan vandaag in de nadagen van zijn Motogp carrière op het moment dat je het eigenlijk niet meer verwacht dan komt ein-de-lijk toch die backflip in de MotoGP. Ofwel Johann Zarco is ein-de-lijk een MotoGP race winnaar :} :] *O*
 
Ik vind het op zich wel jammer voor Martin en het kampioenschap. Achterstand op Pecco was tijdens de race ff maar 4 punten en nu is het weer 27. Maar ik gun dit Zarco op dit moment toch ff wat meer. Heel goed dat hij voor die eerste plaatst ging en niet probeerde zijn teammaat te beschermen/helpen. Dit was echt een kans die hij moest pakken en dat deed hij ook. Top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan