Johann Zarco

Dat is idd ene hele leuke die ook veel informatieve filmpjes maakt over suzukis en circuitrijden.

Alberto "naska" is ook leuk om te volgen al begint dat nu een beetje zon influencer te worden
 
Dat is idd ene hele leuke die ook veel informatieve filmpjes maakt over suzukis en circuitrijden.

Alberto "naska" is ook leuk om te volgen al begint dat nu een beetje zon influencer te worden
Precies! Lijnen, zithouding, rempunten, etc. Maar ook erg uitgebreide info over Gopro en laptimers :t
 
Van Sylvain Guintoli kun je ook vergelijkbare foto's vinden en nog veel meer interessante info. Trekt met zijn privebus van het ene mooie circuit naar het andere in de UK. Die mannen hebben echt een passie en mooi om ze daarin te volgen :Y
Hem kun je zelfs je eigen onboards sturen en dan gaat ie ze bestuderen en krijg je een video terug waarin hij je beelden beoordeeld 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Hem kun je zelfs je eigen onboards sturen en dan gaat ie ze bestuderen en krijg je een video terug waarin hij je beelden beoordeeld 😎
Dat geeft aan hoe bevlogen hij is en zegt veel over hem als persoon :t Heb ook gelezen dat hij bij een trackdag rekening houdt met anderen bij het inhalen: Als hij maar even denkt dat de ander hem niet ziet aankomen dan wacht hij tot de volgende veiligere mogelijkheid.
 
Dat geeft aan hoe bevlogen hij is en zegt veel over hem als persoon :t Heb ook gelezen dat hij bij een trackdag rekening houdt met anderen bij het inhalen: Als hij maar even denkt dat de ander hem niet ziet aankomen dan wacht hij tot de volgende veiligere mogelijkheid.
Zegt ook dat ie verder weinig andere hobby's heeft als je zoveel op het circuit zit. _O- _O-
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Leuk stukje .


Bron: nl.motorsport.com
Dit hele verhaal was uiteraard al bekend maar mooi om terug te lezen en te zien dat zijn plezier weer terug is. Ik krijg er een smile van op mijn gezichtje en wacht nog steeds op de terugkeer van de backflip!
 
Dat geeft aan hoe bevlogen hij is en zegt veel over hem als persoon :t Heb ook gelezen dat hij bij een trackdag rekening houdt met anderen bij het inhalen: Als hij maar even denkt dat de ander hem niet ziet aankomen dan wacht hij tot de volgende veiligere mogelijkheid.
Vrij normaal toch rekening houden met andere deelnemers.
Die gast is Motogprijder past eigenlijk niet tussen gewone circuitrijders.
Zarco👍👍👍👍👍👍👍
 
Dit hele verhaal was uiteraard al bekend maar mooi om terug te lezen en te zien dat zijn plezier weer terug is. Ik krijg er een smile van op mijn gezichtje en wacht nog steeds op de terugkeer van de backflip!
Hij gaat wel naar de 30+, dus voorzichtig met die backflip.
Straks blesseert hij zich nog. :+

Het is pas de tweede race geweest, maar wat zou het gaaf zijn als dit het hele seizoen kan duren met Zarco. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan