Johann Zarco

Gister nog even DutchTT van 2017 terug gekeken. Tot de eerste druppen was Zarco echt heel sterk. Indrukwekkend voor de toen rookie. Als hij zn gevoel en vorm van toen, op de Yamaha (en dan voor einde van zn eerste seizoen) kan terug vinden. Dan denk ik dat hij hoge ogen kan gooien op de Ducati.
 
Voor dit weekend: Go Johann, Goooo! Als iemand die overwinning verdient dan is hij het!
 
Sterke race weer van deze man. Zijn eerste overwinning in de MotoGP weer zo dichtbij, maar het wil maar altijd net niet lukken.
 
Hij gaat komen dit jaar.
kan niet anders.
1623015099726.png
 
Wordt wel tijd voor de 1e overwinning. Wie had gedacht dat hij terug zou weten te komen na zijn avontuur op de KTM.....
Ik

Dat klinkt een beetje gek, maar ik weet zeker, en heb altijd geweten dat Zarco steady en talentvol genoeg is om voor het kampioenschap te vechten. Die gozer is niet van gisteren. Dat hij 2x Moto2 WK is, meteen in zn rookie race de leiding pakte, het hele avontuur bij KTM, en dan vooral het stapje terug om weer een grotere voorwaarts te kunnen zetten. Dat getuigd imho echt van klasse en slimheid.

Ik denk dat hij dit het hele seizoen gaat volhouden. Of die eerste overwinning er komt? misschien in Oostenrijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan