Johann Zarco

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.879
12.287
Eigenlijk al eerder, maar zeker na vandaag heeft Johann een eigen topic verdiend. Bij deze.

Zarco-Qatar-Doha-Test-2017-3.jpg


Zijn trademark na een overwinning:
moto2-champion-johann-zarco-rumored-to-ride-with-suzuki-in-motogp-next-year-105679_1.jpg


(Nieuwe) fans kunnen zich aanmelden bij de fanclub dmv. het overmaken van E 25,- tnv. NR34

*Under Construction / Wordt nog bijgewerkt* --> Een uitgebreide OP is zo 2010. Niemand die het leest.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk hoe Zarco er gewoon vol voor ging! Heeft hij het hoogste percentage aan "laps in front of everyone else ten opzichte van laps gereden"? :+ Wat mij betreft geldt voor de klantenfietsrijders altijd: beter crashen uit p1 dan finishen in p6. :Y
 
check, ook Zarco fan :+

wel typisch dat de zo bedachtzame Zarco zich gisteren liet verleiden tot pushen in de beginfase, maar het was ook vrij ongelofelijk!
Maar het belooft wel wat voor zijn debuutjaar, de snelheid zit er al prima in.
 
Redelijk fan van Zarco, vooral destijds nog in de 125cc strijd en foto finishes met Nico Terol,
De zogenaamde ``elleboog'' die hij niet gaf waardoor hij het podium af moest uiteindelijk!

Dat het er in de moto2 in het begin niet zo uitkwam kan ook zomaar aan de speedup gelegen hebben, die toch iets minder was.

Ook mooi dat hij bij tech 3 kwam te zitten, maarja dan ben je op z'n hoogst best of the rest, na de honda's, yamaha's, en ev. ook ducati's/ suzuki's. DACHT IK nog!

Hoe anders was het in het begin van de race! en ook nog ruim een seconde los! En hoe jammer dat hij eraf lag! maar toch! wereld prestatie!!
 
Redelijk fan van Zarco, vooral destijds nog in de 125cc strijd en foto finishes met Nico Terol,
De zogenaamde ``elleboog'' die hij niet gaf waardoor hij het podium af moest uiteindelijk!

Dat het er in de moto2 in het begin niet zo uitkwam kan ook zomaar aan de speedup gelegen hebben, die toch iets minder was.

Ook mooi dat hij bij tech 3 kwam te zitten, maarja dan ben je op z'n hoogst best of the rest, na de honda's, yamaha's, en ev. ook ducati's/ suzuki's. DACHT IK nog!

Hoe anders was het in het begin van de race! en ook nog ruim één een kleine twee seconden los! En hoe jammer dat hij eraf lag! maar toch! wereld prestatie!!
 
Laatst bewerkt:
Snelste man op de baan, jammer van die ene bocht. (Wat als.. :Y :+ )
Genoten die eerste ronden, ik had het niet meer. :}
 
En voor de rest: Heb gisteren echt genoten van het onverwachte goede optreden op een klantenbike van Johann. Ja we wisten dat hij snel is, maar dit zag niemand aankomen. Prachtig gewoon. Jammer van de schuiver, maar een MotoGP talent erbij! :Y :}
 
Geweldig gereden door Zarco.. Foutje is snel gemaakt in deze klasse. Helemaal met de druk van een debut op je schouders en dan zo het veld aanvoeren.

Zarco is een sympathieke gast :} Dat telt ook.
 
Met mijn laadklep open zitten kijken, en niet door hebben
wat er eigenlijk allemaal aan de hand was.

Je zit naar een gevecht te kijken, waarbij je denkt dat het om plaatsen
1, 2 & 3 gaat..
Totdat je af en toe een glimp ziet van Zarco.
En weer terug in de realiteit komt, dat HIJ op #1 rond vliegt
(dan ook nog met de gedachte, Ha, dit is zijn debuut jaar, is wel effe anders he, in de GP ipv de Moto2. :/

Jammer van zijn val.

Verders
:t :t :t :t

Go Zarcoooooo :]

Of was het toch beginners luck?
 
Zarco :} :} :}

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand vanaf de bank (heel erg) hardop heb aangemoedigd *O*
Was al fan van hem in de Moto2 en ik heb hem vrij hoog zitten, maar dit was wel heel speciaal!
Ik hoop zo dat hij dit meer kan laten zien, het zou mooi zijn als er af en toe een klantenfiets goed mee kan doen. :t
 
Zarco :} :} :}

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand vanaf de bank (heel erg) hardop heb aangemoedigd *O*
Was al fan van hem in de Moto2 en ik heb hem vrij hoog zitten, maar dit was wel heel speciaal!
Ik hoop zo dat hij dit meer kan laten zien, het zou mooi zijn als er af en toe een klantenfiets goed mee kan doen. :t

Ik ben ook al een poosje fan van hem , zeker nadat ik in Le mans met hem heb staan praten,hele nette en sympathieke man .
 
Terug
Bovenaan Onderaan