joke

dbuvens

Die hard MF'er
4 nov 2002
502
0
Brussel
Bij een zwaar en tragisch ongeval, waarbij een groot aantal voertuigen betrokken is, komen ook drie motorrijders om het leven... De motards komen aan de poorten van het Paradijs, en Sint-Pieter vraagt de eerste: "Welke motor had jij?"
"Een Suzuki GSX-R 750" antwoordt de motard. En Sint-Pieter roept uit: "Een Japanse mixer! Naar de hel met jou!"
"En jij?", vraagt St-Pieter aan de volgende motorrijder. "BMW K1200LT" antwoordt de motard. Waarop St-Pieter weer roept, "Een Duitse dikke-nekken-motor! Zelfde oordeel: Naar de hel!"
Komt de laatste motorrijder, besmeurd met smeerolieën aan de poort: "Welke motor had je?" vraagt Sint-Pieter nogmaals. En de motard antwoordt: "Een Ural...". Sint-Pieter kijkt hem vol medeleven aan en antwoordt hem: "Goed, jij mag naar het Paradijs... jij hebt reeds de hel op aarde gekend".
 
dans-rij.gif
 
Nee joh, da's ook voor een duc te ver hoor. Een duc blijft net als een rus gewoon lekker in de buurt want anders moet onderweg ook de wegenwacht gebeld worden, da's lastig en duurt te lang.

Ik denk dat de gemiddelde duc-rijder na zijn dood gedropt wordt in een 30 km zone met lekker veel drempels ofzo ...
 
een Duc rijder word terug gestuurd om het over te doen.

en dan wel met een Ural.. :}

:^
full


Ik weet nu dus dat ik ook richting hel gestuurd zal worden!
Hmmm... Altijd warm, drank in overvloed, en massa's 'slechte' dames... Volgens mij helemaal zo gek nog niet! :P
Misschien zelfs beter als de hemel, waar een groot deel van de aanwezigen in witte gewaden loopt, en het altijd bewolkt is! (Doet me trouwens wel ergens aan denken... :X )
 
:^ (Afbeelding)

Ik weet nu dus dat ik ook richting hel gestuurd zal worden!
Hmmm... Altijd warm, drank in overvloed, en massa's 'slechte' dames... Volgens mij helemaal zo gek nog niet! :P
Misschien zelfs beter als de hemel, waar een groot deel van de aanwezigen in witte gewaden loopt, en het altijd bewolkt is! (Doet me trouwens wel ergens aan denken... :X )

tsjaaa...... Lees eens: Job, de schoonheid van het geduld, door Robert A Heinlein, geeft je gegarandeerd een nieuwe kijk op hemel en hel..............
 
tsjaaa...... Lees eens: Job, de schoonheid van het geduld, door Robert A Heinlein, geeft je gegarandeerd een nieuwe kijk op hemel en hel..............

MF is mijn bijbel! O-)

[offtopic-modus]
Mijn kijk op hemel en hel zal niet veranderen. Ik geloof niet in het bestaan ervan. :X
[offtopic-modus off]
 
MF is mijn bijbel! O-)

[offtopic-modus]
Mijn kijk op hemel en hel zal niet veranderen. Ik geloof niet in het bestaan ervan. :X
[offtopic-modus off]


Des te meer reden om Heinlein te lezen........ (een van de betere oude stempel SF/Fantasy schrijvers, boeken als: Glory Road, Number of the Beast, Ringworld etc etc)
** spammode off........
 
Waar kom ik nou terecht.
Ik reed een Dnepr, nog erger dan Ural. Met een BMW R60S blok en een Japans, uhh, japans, uhh. Der zat niks japans aan dat ding .
 
Terug
Bovenaan Onderaan