Jonathan Rea topic

Vergis je niet Jonathan hangt hier niet voor Jan plasser aan de muur,respect:},
Op een honda was ie nu eenmaal sensationeler.:Y:Y
Dat het kampioenschap niet echt boeit ligt niet perse aan hem.
De Dorna mag hier flink de hand in eigen boezem steken.B|
Johnny doet gewoon waar hij betaalt voor wordt:tBekijk bijlage 1332573

:}

Wij zijn het best eens :Y :t Ik zie Johnny nog over de finish schuiven op Silverstone op de Honda. Hij reed toen het snot voor de ogen om resultaten te boeken en dat was 1 van zijn vele do or die acties destijds. Heb het idee dat men dat hier vergeten is. Als het moet gaat hij het gevecht echt wel aan. Maar momenteel heeft hij weinig te duchten van zijn concurrenten. Dan denk ik, aan wie ligt dat dan?
 
:}

Wij zijn het best eens :Y:t Ik zie Johnny nog over de finish schuiven op Silverstone op de Honda. Hij reed toen het snot voor de ogen om resultaten te boeken en dat was 1 van zijn vele do or die acties destijds. Heb het idee dat men dat hier vergeten is. Als het moet gaat hij het gevecht echt wel aan. Maar momenteel heeft hij weinig te duchten van zijn concurrenten. Dan denk ik, aan wie ligt dat dan?

Op de honda moest ie toen,als underdog en met een mindere machine,knokken tegen de ,toen,gevestigde orde.
Dat maakt,mijns inziens,ieder zijn podium speciaal.:t (zoals nu Michael)
Ik had hem al vrij vroeg "in de picture";)

Van de Mark mag ook meer van zich doen spreken:Y
Hij zou best eens,tegen de nederlandse pers, mogen zeggen : luister eens Max is een zeer getaleteert formule 1 coureur,maar ik heb meer ballen als hem want ik strijd voor een top 3"8-)
Gewoon meer van zich afbijten en zich verkopen.

P.s. ik sta op de foto met Bo*D:t
kwam ik tegen op de camping assener boys op de BSB
 
Op de honda moest ie toen,als underdog en met een mindere machine,knokken tegen de ,toen,gevestigde orde.
Dat maakt,mijns inziens,ieder zijn podium speciaal.:t (zoals nu Michael)
Ik had hem al vrij vroeg "in de picture";)

Van de Mark mag ook meer van zich doen spreken:Y
Hij zou best eens,tegen de nederlandse pers, mogen zeggen : luister eens Max is een zeer getaleteert formule 1 coureur,maar ik heb meer ballen als hem want ik strijd voor een top 3"8-)
Gewoon meer van zich afbijten en zich verkopen.

P.s. ik sta op de foto met Bo*D:t
kwam ik tegen op de camping assener boys op de BSB

Dan zijn we het er dus over eens dat de saaie WSBK van dit moment niet aan Rea ligt :t
 
Nee,dat zeker niet.(zo zie ik het ook niet :N)
Ik vind het dan ook weer een stunt/mooi van hem dat ie ,ondanks de dit jaar opgelegde restrictie regels van de Dorna/FIM (toeren vermindering) toch weer wereldkampioen is geworden:t_O-
Wat meer Lorenzo "" de kwal":+,marquez "de dolle":P Dovi "de koele"8-)Vale"de wijze":) zou dit kampioenschap veel meer flair geven,dat ontbeert het,als geheel, ook:')
: karakters
Ik zie de WSBK coureurs,als geheel,dan ook meer als "rijdende statistieken":X

Het is,verder, vooral de regelement dat op mijn aversie (:P) kan rekenen.:)
 
Nee,dat zeker niet.(zo zie ik het ook niet :N)
Ik vind het dan ook weer een stunt/mooi van hem dat ie ,ondanks de dit jaar opgelegde restrictie regels van de Dorna/FIM (toeren vermindering) toch weer wereldkampioen is geworden:t_O-
Wat meer Lorenzo "" de kwal":+,marquez "de dolle":P Dovi "de koele"8-)Vale"de wijze":) zou dit kampioenschap veel meer flair geven,dat ontbeert het,als geheel, ook:')
: karakters
Ik zie de WSBK coureurs,als geheel,dan ook meer als "rijdende statistieken":X

Het is,verder, vooral de regelement dat op mijn aversie (:P) kan rekenen.:)

:Y :t

En leuk dat je met Bo op de foto staat. Ik sta met Kevin op de foto :P
 
Hoe stuur ik je nu foto's ?
ik mag geen "conservatie" met je beginnnen:?

"Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: NR34. "

Wat vreemd. Misschien ff melden in het vragen en opmerkingen topic? En je kan ze ook in het idm zolder topic of schwantz topic plaatsen, toch? Of in het Bo topic.

Edit: je hebt een pm.
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn we het er dus over eens dat de saaie WSBK van dit moment niet aan Rea ligt :t
:^ :^
Absoluut dit.
In plaats van restricties op een bepaald merk leggen zouden de overige teams eens hun vingers uit hun kont moeten halen en die motor sneller maken! De combinatie Rea/ZX-10R is gewoon super dik in orde.

Het doet me op een bepaalde manier wel aan het Schumacher tijdperk denken...
Het was bijna altijd al zeker dat hij ging winnen, zo ook hier met Rea.
 
Tja we blijven maar continue onze eigen argumenten herhalen. Waar heb ik gezegd dat ik het WSBK niet saai vind? Ben het alleen niet eens met de kritiek op Rea persoonlijk. Hopelijk wordt me dat vergeven ;)
Eigen argumenten horen bij een discussie toch ?
In je voorgaande reactie richting mij laat je een beetje kinderachtig gedrag zien, naar mijn mening.
Ik vind dat jammer want we hadden een discussie waar verder geen "problemen" waren ( lees vloeken , schelden of lelijk doen op wat voor manier dan ook )

Ik heb meermaals aangegeven dat Rea een hele goede coureur is, de kawa een hele goede fiets.. maar dat zijn rijstijl en feest stijl er allemaal wat lauw uit ziet.
Doet niets af aan hem persoonlijk,toch ?!
 
Eigen argumenten horen bij een discussie toch ?
In je voorgaande reactie richting mij laat je een beetje kinderachtig gedrag zien, naar mijn mening.
Ik vind dat jammer want we hadden een discussie waar verder geen "problemen" waren ( lees vloeken , schelden of lelijk doen op wat voor manier dan ook )

Ik heb meermaals aangegeven dat Rea een hele goede coureur is, de kawa een hele goede fiets.. maar dat zijn rijstijl en feest stijl er allemaal wat lauw uit ziet.
Doet niets af aan hem persoonlijk,toch ?!

Ik vind het jammer dat een held als Rea verweten krijgt dat de WSBK saai is en dat hij saai is, zonder gegronde argumenten. Een paar pagina's terug wordt Rea wel degelijk door meerderen verweten dat hij saai is en meer van dat. Ik heb voor de aardigheid het begin van dit topic eens doorgelezen. Dat is echt even een wereld van verschil. Iedereen is daar lyrisch over Rea. Dan denk ik: Is hij veranderd qua persoon? Nee. Is zijn vechtlust weg? Nee. En toch wordt hem nu van alles verweten. Misschien ligt het niet aan Rea maar aan de verwachting, perceptie die men heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het jammer dat een held als Rea verweten krijgt dat de WSBK saai is en dat hij saai is, zonder gegronde argumenten. Een paar pagina's terug wordt Rea wel degelijk door meerderen verweten dat hij saai is en meer van dat. Ik heb voor de aardigheid het begin van dit topic eens doorgelezen. Dat is echt even een wereld van verschil. Iedereen is daar lyrisch over Rea. Dan denk ik: Is hij veranderd qua persoon? Nee. Is zijn vechtlust weg? Nee. En toch wordt hem nu van alles verweten. Misschien ligt het niet aan Rea maar aan de verwachting, perceptie die men heeft.

Het is mijn inziens zo dat Rea op de kawa niet spectaculair hoeft te riijden om het snelste te zijn .
Dat moest ie op de honda wel,daar zit een verschil en misschien wel de perceptie.
En als dat dan uitgelegd wordt als "saai"begrijp ik dat wel.
Het "knokken"is niet meer noodzakelijk en niet meer zichtbaar
 
Het is mijn inziens zo dat Rea op de kawa niet spectaculair hoeft te riijden om het snelste te zijn .
Dat moest ie op de honda wel,daar zit een verschil en misschien wel de perceptie.
En als dat dan uitgelegd wordt als "saai"begrijp ik dat wel.
Het "knokken"is niet meer noodzakelijk en niet meer zichtbaar

Sorry , ik heb het misschien iets te persoonlijk opgevat dan ?!
Ik dacht namelijk dat het aan/tegen mij gericht was.

Rea is inderdaad een goede coureur en doet ook echt wel zn best maar hij heeft "het" gewoon net niet..
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wie van de huidige rijders "het" wel heeft.
Vd Mark vind ik prachtig als hij wat te vieren heeft en is ook wel iets uitbundiger.. alleen kijk ik door de blauw/oranje bril
 
Sorry , ik heb het misschien iets te persoonlijk opgevat dan ?!
Ik dacht namelijk dat het aan/tegen mij gericht was.

Rea is inderdaad een goede coureur en doet ook echt wel zn best maar hij heeft "het" gewoon net niet..
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wie van de huidige rijders "het" wel heeft.
Vd Mark vind ik prachtig als hij wat te vieren heeft en is ook wel iets uitbundiger.. alleen kijk ik door de blauw/oranje bril
Het ziet er te makkelijk uit, wat het daarvoor niet is, wanneer Rea weer wint. Kan je hem dat verwijten: NEE.
Op de honda moest hij vroeger meer over de grens rijden om maar te kunnen volgen, nu volstaat tegen de grens rijden (of op de grens rijden) om te winnen. En inderdaad dat ziet er niet spectaculair uit. Wanneer Bayllis op de 1098 aanzette om te winnen, begon dat beest onder hem te bewegen dat het niet normaal was. Dat zag er inderdaad spectaculairder uit , maar misschien stelt Rea zijn fietsen veel beter af.:? zodat het allemaal "gemakkelijker" lijkt.
 
Sorry , ik heb het misschien iets te persoonlijk opgevat dan ?!
Ik dacht namelijk dat het aan/tegen mij gericht was.

Rea is inderdaad een goede coureur en doet ook echt wel zn best maar hij heeft "het" gewoon net niet..
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wie van de huidige rijders "het" wel heeft.
Vd Mark vind ik prachtig als hij wat te vieren heeft en is ook wel iets uitbundiger.. alleen kijk ik door de blauw/oranje bril

Dat vind iki dus ook.
En,mede, op grond daarvan kan het,alleen, Rea niet verweten worden dat het WSBK saai is.
De dorna en de fabrikanten hebben hier ook een leeuwendeel in.
 
Dan zijn we het er dus over eens dat de saaie WSBK van dit moment niet aan Rea ligt :t

Zeker niet en van al die regels en restricties hebben alleen de andere coureurs maar last van Rea niet.

Ik vind het grandioos wat hij laat zien.
Zo'n dominantie!!

Alleen is het niet leuk om naar te kijken inderdaad.
De strijd vanaf P2 dan wel weer. 😋
 
Deze week zijn autobiografie aangeschaft in Dublin. :) Mooi leesvoer voor de komende wintermaanden!
 
Deze week zijn autobiografie aangeschaft in Dublin. :) Mooi leesvoer voor de komende wintermaanden!

Wintermaanden:?....is het zo'n dik boek dan. Kerel is zo saai, meer als 5 pagina's kan je er niet over volpennen :P maar wacht het is een autobiografie :+;)
Vind het wel grappig dat Bautista op de Panigale V4 nu al wordt opgehemeld als dat hij de strijd met Rea aankan. Moet het nog zien. Kwa uitstraling past ie wel goed in WSBK.:P
Wat betreft uitstraling...wat te denken van bijvoorbeeld Doug Polen (wie:?...juist die) ook zo anoniem maar wel kampioen. Verder is het eerder aan Dorna om het WSBK interessant te maken. Wat mij betreft mag Rea volgend jaar weer gewoon kampioen worden op dat groene ding. Als BMW, Honda et al een beetje halfslachtig mee doen, tsja dan wordt het niks. Kawa gaat ervoor, Rea gaat ervoor en dat levert voorlopig 4 wereldtitels op :}:}:}:}
 
:^ :t

Rea verdiend wat mij betreft meer lof dan hij krijgt. Misschien dat iemand zich het precies herinnert, maar volgens mij had Bautista een voorsprong van rond de 100 punten. Daar waar de concurrentie soms wat minder bike vast is, blijft Rea er wel op zitten en continu punten scoren met zijn huidige voorsprong als resultaat :}
 
:^ :t

Rea verdiend wat mij betreft meer lof dan hij krijgt. Misschien dat iemand zich het precies herinnert, maar volgens mij had Bautista een voorsprong van rond de 100 punten. Daar waar de concurrentie soms wat minder bike vast is, blijft Rea er wel op zitten en continu punten scoren met zijn huidige voorsprong als resultaat :}
Having established a lead of 61 points over Rea at one stage, Bautista now faces down a margin of 81 points to the Kawasaki rider, marking a 142-point swing in just ten races.

Vijf keer niet scoren scheelt al, als je elke keer p3 als uitgangspunt genomen zou hebben, 80 punten. Dan zouden ze nu nek aan nek gelegen hebben in het kampioenschap. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan