Jonathan Rea topic

Dit topic is nog lager gezakt dan die van rijders die al lang gestopt zijn _O- , maar even een leuk stukje dacht ik. :P

Leuk dat ze dat doen :Y :} En al vaker gezegd: Rea is een van de meest ondergewaardeerde race helden die ik ken. Ongelofelijk wat hij allemaal bereikt heeft tot nog toe!
 
Eerlijk gezegd heeft een Rea daar ook niets te zoeken/ bewijzen vind ik.
Sbk kan hij wedstrijden winnen, gp echt niet zolang de rest er op blijft zitten.
Geen idee, ik ben wel benieuwd wat Rea kan in de MotoGP.
Ik denk dat hij positief kan verbazen.
Iedereen vraagt het zich af en zo komt niemand er achter.
 
Helaas. Ik had Rea graag 2 seizoenen op de M1 gezien :Y

Geweldig nieuws 😍
Als Johnny blijft zal de strijd om de titel in het sbk nog spannender worden,dan het al was. 👌
Zeg,heeft iemand al geopperd om een standbeeld voor Rea op te richten🤔
Dan kunnen alle 12 1/2 nederlandse fans daar ieder jaar naar toe ,om bij te kletsen en samen een glaasje prik en koekje te nuttigen🤗
 
Eerlijk gezegd heeft een Rea daar ook niets te zoeken/ bewijzen vind ik.
Sbk kan hij wedstrijden winnen, gp echt niet zolang de rest er op blijft zitten.
onzin. Quartararo en Morbidelli hebben dat vorig jaar aangetoond. De motor is goed genoeg, het is aan de rijder om te tonen wat hij waard is.
 
Geen idee, ik ben wel benieuwd wat Rea kan in de MotoGP.
Ik denk dat hij positief kan verbazen.
Iedereen vraagt het zich af en zo komt niemand er achter.
Ik zou het ook heel graag zien hoor, en dan ook nog op een kawa :)
onzin. Quartararo en Morbidelli hebben dat vorig jaar aangetoond. De motor is goed genoeg, het is aan de rijder om te tonen wat hij waard is.
Dus Rea is gelijkwaardig aan een Fabio en Franky ?
Als hij de Turkse nationaliteit had was hij allang Miljardair i.p.v. Miljonair .
dat sowieso !
 
Ik persoonlijk vind het een zwaktebod van Rea als hij werkelijk een Moto-GP aanbod laat schieten. Wat voor een concurrentie heeft hij nu gehad in de afgelopen jaren? 7 of 8 jaar lang kampioenschappen aan elkaar rijgen gaat toch ook vervelen?
 
Ik persoonlijk vind het een zwaktebod van Rea als hij werkelijk een Moto-GP aanbod laat schieten. Wat voor een concurrentie heeft hij nu gehad in de afgelopen jaren? 7 of 8 jaar lang kampioenschappen aan elkaar rijgen gaat toch ook vervelen?
Omdat hij het gewoon heel goed voor elkaar heeft bij Kawasaki. Superbike hoef je ook een stuk minder te reizen door het jaar heen, dus je hebt ook wat meer tijd voor je priveleven. Daarnaast is het heel anders rijden op een MotoGP fiets, banden zijn ook totaal anders. Vraag is of hij zich nog kan aanpassen op deze leeftijd.
 
Ik persoonlijk vind het een zwaktebod van Rea als hij werkelijk een Moto-GP aanbod laat schieten. Wat voor een concurrentie heeft hij nu gehad in de afgelopen jaren? 7 of 8 jaar lang kampioenschappen aan elkaar rijgen gaat toch ook vervelen?
Zoals ik het lees, is er geen aanbieding geweest. En hij heeft inmiddels meerdere ex-MotoGP rijders verslagen de laatste paar seizoenen.
 
Zoals ik het lees, is er geen aanbieding geweest. En hij heeft inmiddels meerdere ex-MotoGP rijders verslagen de laatste paar seizoenen.
Men benadert het altijd van de stap van SBK naar MGP. Maar andersom is ook nog niet zo makkelijk gebleken, dus dat geeft wel aan dat het niveau in het WSBK ook heel hoog is, alleen worden er op totaal andere motoren/banden gereden.
 
waar schrijf ik dat ? hij zou gerst beter kunnen zijn, maar ook slechter. niemand kan dat weten, daarvoor moeten ze eerst op gelijkaardig materiaal tegen mekaar strijden.
Jij schreef dat niet letterlijk ;)

Ik zou het graag zien, een competitie met eenheidsmateriaal.
 
Zoals ik het lees, is er geen aanbieding geweest. En hij heeft inmiddels meerdere ex-MotoGP rijders verslagen de laatste paar seizoenen.
Zeker. Uitgerangeerde gp rijders die daarvoor niet heul veel hebben laten zien. Maar Max Biaggi was een behoorlijk maatje te groot voor hem.
 
:^ Die vergelijking hier boven slaat nergens op.
Gaat wat mij betreft wel op, hoeveel modellen tussen toen en nu zaten er tussen?
Ook het feit dat het nu een echt ondersteund fabrieksteam is, Ten Kate moest het maar zelf uitvinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan