Jong geleerd is oud gedaan..

Op dinsdag 08 januari 2002 08:56 schreef poohbeer het volgende:Jij vind het dus wel kunnen dat ie zo\'n peuter meeneemt voor een stoppie? Think ff daemon, no way is die kleine oud genoeg om zich een beetje te verweren bij eender welkl accefietje.
Noujah, vraag je vriendin effe of ze de pil nooit wil vergeten pls!

Erm dubbelpost pooh :?
Enuhh, ik=BYM en geen daemon ;)

Btw ff beter lezen, want ik vind wel dattie die kleine beter aan had moeten kleden want alleen een zwembrek is niet voldoende natuurlijk......

En verders, heb je crusty deamons of dirt gezien, hoe oud is die kleine daar als ie zelf op zo\'n dinky-toy-crosser stapt....?
 
Erm dubbelpost pooh :?
Enuhh, ik=BYM en geen daemon ;)

Btw ff beter lezen, want ik vind wel dattie die kleine beter aan had moeten kleden want alleen een zwembrek is niet voldoende natuurlijk......

En verders, heb je crusty deamons of dirt gezien, hoe oud is die kleine daar als ie zelf op zo\'n dinky-toy-crosser stapt....?

ik=daemon

en jah, die helm enzo (juiste kleding) had wel gemoeten...

maar hier heb ik toch echt wel eens van die peuters / kleuters zien crossen.

en voor de papa\'s: heeft jou zoontje nooit een heel klein stukje achterop gezeten??? en dan bedoel ik echt heel klein, 10 meter of zo voor het idee zeg maar? wat had er allemaal niet kunnen gebeuren...

true, veilig is het niet, maar overdrijven kan ook, deze is op het randje (en zonder bescherming eigenlijk over het randje), blijft het toch maf om te zien.

edit: heb hem nog es bekeken, dit kind is nog te klein (kan net lopen volgens mij), en komt te hard aan, te veel risico.
 
Laatst bewerkt:
Op een Intruder kan je geen wheelie of stoppie maken... :)

Deze papa heeft z\'n zoon nog nooit rijdend meegenomen, alleen stilstaand met de motor draaiend (kan \'ie toeteren....).
haha dan

maare een leuke Vmax trekt ook leuk volk, je moet alleen met dat volk om kunnen gaan })
 
waar kan ik zo\'n pa kopuh?

kwou dak da kereltje was, dan had ik me pa een schop in ze klote kunnen geven. Eerst wheelie paps!!! DAN een stoppie! |(
 
Op een Intruder kan je geen wheelie of stoppie maken... :)
o nee?
intruderwheelie.jpg

stoppie met die enkele waaibomenschijf zal wel niet gaan
 
Laatst bewerkt:
Op een Intruder kan je geen wheelie of stoppie maken... :)

Deze papa heeft z\'n zoon nog nooit rijdend meegenomen, alleen stilstaand met de motor draaiend (kan \'ie toeteren....).

mijn motor toetert ook zonder dat de motor hoeft te draaien, ligt zeker aan het type motor *D (trekt ie anders de accu leeg?)
 
mijn motor toetert ook zonder dat de motor hoeft te draaien, ligt zeker aan het type motor *D (trekt ie anders de accu leeg?)

Tuurlijk niet! Als pa of ma gaat rijden/gereden heeft wil hij wel effe op de tank zitten. Zo\'n kleintje heeft snel door waar de toeter zit als je het hebt laten zien. Hij is in ieder geval niet bang van het motorgeluid. :)
 
Tuurlijk niet! Als pa of ma gaat rijden/gereden heeft wil hij wel effe op de tank zitten. Zo\'n kleintje heeft snel door waar de toeter zit als je het hebt laten zien. Hij is in ieder geval niet bang van het motorgeluid. :)


Ok, gelukkig maar :) . Nee hoor, ik heb ook wel eens een honda chopper gereden. Het is anders. Ik heb me er een voorstelling bij, dikke chopper, 2 cilinder, en dan rustig toeren door de bergen, of ergens door Australie of America.

Maar inderdaad, laat hem wel wennen aan het geluid!!! :]
 
Weet al snel waar de toeter zit :?
Als ik de sleutels erin laat, rijdt mijn neefje er zo mee weg.
Als ik mijn jas schoenen en handschoenen uit doe dan trekt hij ze aan!
En die is 1.5 jaar jong.
Dankzij hem wist ik opeens veel meer knopjes te zitten dan ik voor mogenlijk had gehouden. Hahaha
Ga dan ook maar als ie drie is een zijspannetje erbij aanschaffen. Kan ie tenminste een keertje mee!
 
Weet al snel waar de toeter zit :?
Als ik de sleutels erin laat, rijdt mijn neefje er zo mee weg.
Als ik mijn jas schoenen en handschoenen uit doe dan trekt hij ze aan!
En die is 1.5 jaar jong.
Dankzij hem wist ik opeens veel meer knopjes te zitten dan ik voor mogenlijk had gehouden. Hahaha
Ga dan ook maar als ie drie is een zijspannetje erbij aanschaffen. Kan ie tenminste een keertje mee!

Mijn zoontje is nu ook net 1,5. Maar met een maand of 10 toeterde hij er lustig op los. Mee in de zijspan moet wel heel leuk zijn voor zo\'n ventje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan