Jong geleerd is oud gedaan..

soeptablet

Die hard MF'er
18 jun 2001
721
1
Lely(k)stad
Dit is nou een ECHTE vader:

http://www.kcsportbikes.com/videos/rollin_son_endo.avi (www.kcsportbikes.com/videos/rollin_son_endo.avi)


(met dank aan Gizzmo13 voor de http://www.kcsportbikes.com/videos.html (link))
 
nou ja wel leuk alleen ik zou het niet doen als ik van die koters rond heb lopen!
 
niet gevaarlijk, maar toch iets dat ik nooit met mijne kleine zou doen!

hoe kun je dn ooit nog zeggen \"dat mag niet\", als hij (/zij) weet dat papa ook niet altijd even braaf is
 
Stupid asshole.

Als die een beetje ongelukkig pleurt heeft die een plat joggie.
Hij mag het best zelf proberen, op een grasveld, maar niet met mij achterop.
 
Mja, kan dus écht niet zoiets vind ik.
Is gewoon retegevaarlijk, minste dat er misloopt is die kleine serieus fucked.
Sorry hoor, maar als vader hoor je iets verstandiger te zijn en wat minder domme dingen uit te halen met je kind.
 
Mja, kan dus écht niet zoiets vind ik.
Is gewoon retegevaarlijk, minste dat er misloopt is die kleine serieus fucked.
Sorry hoor, maar als vader hoor je iets verstandiger te zijn en wat minder domme dingen uit te halen met je kind.

Helemaal mee eens.
 
Die vent denkt idd niet na |( Als ie alleen stomme dingen wil uithalen, nou ja... maar met zo\'n kleine :( :j
 
Ik ben ook niet de grootste kindervriend, maar dit is wel heel erg...

Wat een achterlijke bladmongool!!! :j :(
Als hij valt (en hoe vaak gaat dit nou niet fout) valt hij boven op dat kind. Dan blijft er echt weinig van over. Daarbij, het zo zoooooooooo veel veiliger worden als er even een helm werd opgezet.
Mocht ik ooit kinderen krijgen en iemand doet dat met mijn kind, dan schop ik m helemaal verrot. En maak ik n burnout op zijn hoofd (zonder helm).
:(
 
Inderdaad, dit kan echt niet. :(
Eerst al geen helm en als ze vallen wordt het kind verpletterd tussen de motor en de volwassene... denk toch even na...
Laat die kleine dan alleen met de nodige bescherming met het motortje rijden (als hij tenminste groot genoeg is)
 
Ik ben ook niet de grootste kindervriend, maar dit is wel heel erg...

Wat een achterlijke bladmongool!!! :j :(
Als hij valt (en hoe vaak gaat dit nou niet fout) valt hij boven op dat kind. Dan blijft er echt weinig van over. Daarbij, het zo zoooooooooo veel veiliger worden als er even een helm werd opgezet.
Mocht ik ooit kinderen krijgen en iemand doet dat met mijn kind, dan schop ik m helemaal verrot. En maak ik n burnout op zijn hoofd (zonder helm).
:(
And a stoppie on his head !!!!!
 
Als het mijn vader was zou ik een andere zoeken! :(
Mijn zoontje zit de komende 10 jaar nog niet op een rijdende motor, en daarna moet ik nog maar eens zien.
 
triest zeg dat zo\'n l*llo zich op zo\'n manier moet bewijzen. :j
lekker verantwoordelijk, kan zijn kind beter direkt afstaan is veiliger
 
Op zondag 06 januari 2002 20:35 schreef HElske het volgende:
.... Daarbij, het zo zoooooooooo veel veiliger worden als er even een helm werd opgezet.....

...En maak ik n burnout op zijn hoofd (zonder helm).
:(

bij jou in de buurt is het dragen van een helm idd wel veilig ja...

edit: spellingschecker
 
[flame OFF]
Nou ik zie er een boel (ongezouten) meningen tussen staan die er niet om liegen, en die imho een beetje kortzichtig zijn, want weet iemand hier of dat jochie (ja die hummel die voorop zit ja) zelf goed kan rijden of niet, en of hij zelf gevraagd heeft hoe je nou zo\'n stoppie doet en daar eventueel \"les\" in zou willen hebben van pappa???

Wie weet als ik (ooit }) )zelf kontkruimel(s) neem dat als mijn kereltje zo\'n tweewieler rijdt (als ie die wil krijgt ie die) en hij daar les in krijgt dat \"pappa\" dat best voor wil gaan doen ......
[/flame OFF]

Wat betreft de kledij enzo, nee dat kan inderdaad niet, als je dan toch stuntjes gaat doen vind ik wel dat je dat joch op z\'n minst een botsmuts aan moet laten trekken, en een beetje meer kleding was ook wel op z\'n plaats geweest...
 
ben ik nou de enige die het cool vindt?

hup kind...plepst op de straat...ff naar vrouwtje lopen...

ja schat ik weet niet hoe het komt dat hij een deuk in zijn schedel heeft...
ik deed een rolling stoppie...en in eens *KEENNGGG* :?

nou schat...geen probleem..maken we toch gewoon ff een nieuwe...ga je mee?

hehehe
 
[flame OFF]
Nou ik zie er een boel (ongezouten) meningen tussen staan die er niet om liegen, en die imho een beetje kortzichtig zijn, want weet iemand hier of dat jochie (ja die hummel die voorop zit ja) zelf goed kan rijden of niet, en of hij zelf gevraagd heeft hoe je nou zo\'n stoppie doet en daar eventueel \"les\" in zou willen hebben van pappa???

Wie weet als ik (ooit }) )zelf kontkruimel(s) neem dat als mijn kereltje zo\'n tweewieler rijdt (als ie die wil krijgt ie die) en hij daar les in krijgt dat \"pappa\" dat best voor wil gaan doen ......
[/flame OFF]

Wat betreft de kledij enzo, nee dat kan inderdaad niet, als je dan toch stuntjes gaat doen vind ik wel dat je dat joch op z\'n minst een botsmuts aan moet laten trekken, en een beetje meer kleding was ook wel op z\'n plaats geweest...

Jij vind het dus wel kunnen dat ie zo\'n peuter meeneemt voor een stoppie? Think ff bym, no way is die kleine oud genoeg om zich een beetje te verweren bij eender welkl accefietje.
Noujah, vraag je vriendin effe of ze de pil nooit wil vergeten pls!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan