jong geleerd oud gedaan

Cinque

Die hard MF'er
2 jul 2002
348
0
Heytse
Misschien is zo'n topic al eens eerder voorbij gekomen.

Maar hier is mijn dochter flink aan het werk

Tsja Trotse vader he :)

full
 
joh over een jaar of 15 kloinkt dochter lief met haar fiat panda het pad op...om negen uur svaonds...en toevallig stond je bike er net...

post je dan ook zo n lief berichtje over je dochter ;)

hihi :)
 
joh over een jaar of 15 kloinkt dochter lief met haar fiat panda het pad op...om negen uur svaonds...en toevallig stond je bike er net...

post je dan ook zo n lief berichtje over je dochter ;)

hihi :)
zal ik zeker doen
Maar dan met haar eigen supersport!!
 
Misschien is zo'n topic al eens eerder voorbij gekomen.

Maar hier is mijn dochter flink aan het werk

Tsja Trotse vader he :)

(Afbeelding)


dat heeft ons overbuurjongetje ook een keer gedaan. Heeft ie braaf alle auto's in de straat staan wassen :)
Jammer dat ie een emmer met steentjes gebruikte ipv een mooi zacht sponsje :X


Maar ze doet het goed zo te zien, wanneer kan ik m'n motor langsbrengen :P
 
Op donderdag 23 oktober 2003 09:48 schreef Viccie het volgende:Maar ze doet het goed zo te zien, wanneer kan ik m'n motor langsbrengen :P

doe maar niet !
zometeen staat het hele motor-forum voor de deur!! :P

Alhoewel!
Dan kunnen we er meteen een meeting van maken in limboland :]
 
dat heeft ons overbuurjongetje ook een keer gedaan. Heeft ie braaf alle auto's in de straat staan wassen :)
Jammer dat ie een emmer met steentjes gebruikte ipv een mooi zacht sponsje :X


Maar ze doet het goed zo te zien, wanneer kan ik m'n motor langsbrengen :P

Op de basisschool wilde we de jarige juffrouw verassen en hebben haar auto netjes gewassen *D Helaas was er alleen Jif in het gebouw te vinden, dus de juffrouw was niet echt te spreken over het resultaat :X O-)
 
Ik heb nog 2 offroads onder het vuil zitten, nog niet toegekomen aan schoonmaken. Misschien kan je bij je thuis wel een soort van wasstraat maken dat ze alle motoren schoonmaakt van Motor-Forum? Dan is ze wel even zoet en heb je volgens mij een hele week geen last van d'r :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan