jonge chopper/cruiser rijder westland of omgeving

Uit De Kunst

Rookie
23 mei 2011
6
0
hey,

wij zijn een beginnend motorclubje en zijn op zoek naar jongeren tussen de 18 en 26 die een chopper/cruiser hebben om gezellig met ons mee te rijden.
full
 
wordt gewoon lid van een normale club net zo makkelijk, heb je gelijk de "ouwe rotten" in het vak die fatsoenlijke en mooie routes in elkaar kunnen zetten door hun wegenkennis en ervaring in het routemaken ;)

ik ben ook gewoon lid geworden van de club bij ons in de buurt en ben ook de jongste (24)
 
Wat is er mis met routes uitzetten door jongere, ik kan het beter dan de andere captain (+- 35 jaar) in mijn club en ik wordt dus ook meestal aangewezen om wat in elkaar te zetten (ben 24)(en onze club bestaat uit ongeveer 20 rijders)

Ik kom zelf uit brabant dus 't is wel iets te ver voor mij....
 
Laatst bewerkt:
met dit logo ben je heel gericht op zoek naar een bepaalde groep. Ik krijg meer een hoog mooi wark boerengevoel met dit logo... Just my opinion. Kijk naar die van Dakota. Lekker neutraal en een groot scala aan mensen kunnen zich er mee associeren.
 
Voordat er misverstanden komen.
Wij zijn geen officiele MC maar een toergroepje. die alleen met de motor willen rondrijden.
graag hopen we geen misverstanden te krijgen
 
het mc gebeuren wisten wij niet veel van af wij dachten gewoon motorclub maar niet dat het problemen zou geven. Het logo willen we er nog op aanpassen van MC naar MTC of iets dergelijks maar we hebben geprobeert het niet te veel op bestaande clubs te laten lijken met name de kleur van de westlandse vlag. maar zijn er nog meer dingen die we zouden moeten weten zodat er geen problemen ontstaan?
 
zie het topic in off topic over boozefighters/mc's in NL
 
Ik heb een Honda VF750C :) hij wordt op dit moment overgespoten van donkergroen naar donkergrijs en de wielen laat ik zwart metallic spuiten! Laat wel keer foto zien als hij klaar is :)
Mag er nog niet op rijden officieel want zit nog met de 25kw-regel, 19 augustus mag ik er wel op rijden! Ben 21 jaar en kom uit De Lier .. wil je meer weten hoor ik het wel :p
 
ik kom uit rotterdam (niet te ver van het westland toch)
ben helaas geen jonge motorrijder meer ... hoewel ik me nog jong zat voel
ik ben ook niet echt een clubjes mens, maar wil graag een keertje aansluiten met een toertje (als dat ook mag O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan