Jonge KAWA GTR 1400, 2017, €8950,- incl BTW, 77200km

3alfa

Rookie
2 jun 2008
17
2
Hierbij wordt aangeboden een Kawasaki 1400 GTR van 2017. De motor is voor woon werkverkeer (170km per dag) gebruikt. Er zijn alleen, op rustige manier, lange afstanden mee gereden. De hoge kilometerstand hoeft dus niets te betekenen voor de resterende levensduur. Het onderhoud is punctueel en zonder bezuiniging uitgevoerd door Hans van Wijk en uiteraard zijn alle rekeningen aanwezig. De motorfiets is compleet met o.a. kofferset met top en zijkoffers, handvatverwarming.
Het betreft een BTW motor



kawa 1.jpg
kawa 2.jpg
kawa 3.jpg
kawa 4.jpg
kawa 5.jpg
kawa 6.jpg
kawa 7.jpg
 
Laatst bewerkt:
...en er zal vast ook wel iemand gaan vragen hoeveel dan die 'wel veel km's' zijn... ;)
 
Deze prijs is inclusief BTW

Ok, zoals je begrijpt uit bovenstaande posts is e.e.a. een beetje verwarrend/ontduidelijk.

Als ik jou was zou ik de openingspost even aanpassen en voorzien van zowel de vraagprijs (met daarachter of het inc. of ex. btw is) en de huidige KM-stand.
Het is natuurlijk nogal een bedrag waar het over gaat, en bovendien een prachtige machine. Dus een beetje moeite doen om de informatie op een nette manier (zoals wij dat hier op het MG graag zien) te vermelden is niet te veel gevraagd lijkt mij.
 
Ok, zoals je begrijpt uit bovenstaande posts is e.e.a. een beetje verwarrend/ontduidelijk.

Als ik jou was zou ik de openingspost even aanpassen en voorzien van zowel de vraagprijs (met daarachter of het inc. of ex. btw is) en de huidige KM-stand.
Het is natuurlijk nogal een bedrag waar het over gaat, en bovendien een prachtige machine. Dus een beetje moeite doen om de informatie op een nette manier (zoals wij dat hier op het MG graag zien) te vermelden is niet te veel gevraagd lijkt mij.
Tot je dienst
 
Terug
Bovenaan Onderaan