Kiki
MF veteraan
Ik heb ook mini bandjes op de cb Niks mis mee verder. Ook daar kun je mee gummenEen 130 achterband... Mijn inziens nogal aan de kleine kant om een volwassen look af te kunnen geven...
Maar meningen verschillen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook mini bandjes op de cb Niks mis mee verder. Ook daar kun je mee gummenEen 130 achterband... Mijn inziens nogal aan de kleine kant om een volwassen look af te kunnen geven...
Maar meningen verschillen!
Wrong Ogen misschien niet, maar is echt een gooi en smijt fietsje. Ligt ook een blok onder van de cbr400rr Menig mens met motoren met meer vermogen kunnen een cbtje in de bochten niet bijhouden Alleen het rechte stuk wil ie niet zo hardEen cb is nu ook niet echt gemaakt om sportief te rijden of te ogen!
Ehh, we hebben het over een honda cb400 toch?
..
Dat je er sportief mee kunt rijden betekent niet dat ie ervoor gemaakt is!
En wat je onder een gooi- en smijtfiets verstaat is redelijk persoonlijk.. Als je ooit op een sm hebt gereden dan weet je wat ik bedoel!
Cb-1 Anders dan de cb400. De sportievere uitvoering dus. Bijna 't zelfde als de cbr400rr, maar dan een naked bike uitvoering ervan.
Valsspeler, dan is ie dus wel gebouwd om sportief mee te rijden..
Lekker undercover, kun je mensen nog eens verbazen
Das dan weer net omgekeerd als ik met een 11 KW motor aankom zetten.
Menig sportief auto rijder denkt, hé, een motorrijder, eens even laten zien dat ik ook snel ben.
En binnen no time is ie weg.
Ach ja, hij krijgt de bon, ik niet. Niks aan de hand
Lekker laten gaan Bij de eerste de beste bocht ben je alweer bij
ik vind rotondes altijd mooi. auto's die willen plakken. raak je daar altijd kwijt.
Zelfs met een 11kw-er.
oh. en de meeste normale niet extreem sport auto's trek ik er nog wel uit hoor.
maar een GTI weet ik nog niet. een Nissan Skyline in ieder geval niet
Om even terug te komen op het onderwerp,
ik zou vooral voor een enduro of sm gaan met dit vermogen!
2 of 4 takt is een kwestie van smaak en afwegingen maken!
ik vind rotondes altijd mooi. auto's die willen plakken. raak je daar altijd kwijt.
Zelfs met een 11kw-er.
oh. en de meeste normale niet extreem sport auto's trek ik er nog wel uit hoor.
maar een GTI weet ik nog niet. een Nissan Skyline in ieder geval niet
11KW heeft weinig vermogen, heeft het dus vooral van aerodynamica.
je spreekt jezelf tegen in deze. Je zegt nu je boetes en illegaal snel rijden beu te zijn, om het vervolgens op grotere schaal te doen. Als je een ongelukje maakt met je onbegrensde 11kw en iemand anders gaat daarbij het hoekje om of houdt er blijvend letsel aan over is het feest en weet je waar je de rest van je leven voor werkt. Haal je A1, rijd 2 jaar 11kw (legaal, op kenteken, begrensd) of wacht tot je 20 bent, en dan waarschijnlijk 35 kw mag instromen. Mag je zelfs m'n Divje overnemen :DHeb nog even het KNMV gemaild, deze meldde dat (zoals verwacht) als je de 2takt 11KW ontgrenst dat je onverzekerd rondrijd.
Echter is het dan toch wel weer zo, waarom staan ze dan zo vaak op 11 KW? Waarom komen ze uit de fabriek met 30-40pk en staan ze op 11 KW? Kan ik niet gewoon de ''domme'' spelen en zeggen dat ik dacht dat het 11 KW was, want ja, dat staat op het papiertje.
Enig advies?
Begin toch wel meer naar een 4 takt te kijken though.
Ik hoor graag van jullie.
je spreekt jezelf tegen in deze. Je zegt nu je boetes en illegaal snel rijden beu te zijn, om het vervolgens op grotere schaal te doen. Als je een ongelukje maakt met je onbegrensde 11kw en iemand anders gaat daarbij het hoekje om of houdt er blijvend letsel aan over is het feest en weet je waar je de rest van je leven voor werkt. Haal je A1, rijd 2 jaar 11kw (legaal, op kenteken, begrensd) of wacht tot je 20 bent, en dan waarschijnlijk 35 kw mag instromen. Mag je zelfs m'n Divje overnemen :D
Graag gedaan! Het is maar mijn visie op het verhaal, je moet doen waar je je goed bij voelt Komt wel goed vermoed ikDaar heb je ook helemaal gelijk in!
Daar zit het hem ook net in.
Ik ben van mening dat het verstandig is om verstandig bezig te zijn (Huhhhhh )
Natuurlijk door mijn brommer verleden hou ik ook wel van ''iets'' sneller.
Toch denk ik dat ik uiteindelijk voor safe ga spelen en een 125 4 taktje neem.
Lekker oefenen op knee-downs, veel en veel oefenen, wie weet ooit eens mee doen aan de YZF-125 cup. Lijkt me toch wel het betere werk.
Bedankt voor je reactie!
Graag gedaan! Het is maar mijn visie op het verhaal, je moet doen waar je je goed bij voelt Komt wel goed vermoed ik
veel oefenen is altijd goed! Knee-downs en racen zijn niet zo mijn cup of tea (en niet helemaal mijn idee van motorrijden), maar ben benieuwd naar je keuzes! Succes