Jongelui met oude brikken toerweekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
UPDATE 09-02-2011

Jongelui Op Oude Brikken


WAT?

Een clubje jongelui dat meestal op ouwe brikken rondtoeren.
Ondertussen zijn we al een clubje geworden die regelmatig samen gaan toeren.

Vaste leden:

NVDB > Honda CB750 Custom '83 > Honda VT1100C Shadow American Classic Edition ´87
agranado > Honda Transalp '94
ActionHank > Honda CBR600F4 '99 > BMW F650GS '00
VanHugo > Honda CB750 Custom '83 > Honda CB750K '80
LinKing > Honda CB750F '81
Viper250 > Yamaha FZX700 '86
Gias > Kawasaki GPZ600R '86



PRE-MEETING

De pre-meeting ging door op Zaterdag 3 april 2010 om 11:00u in Café Bellevue @ Willemstad

days.png




VOLGENDE MEETINGS (met tourrit)

days.png


Meeting op zaterdag 8 mei 2010: Lekkerkerk

Meeting op zaterdag 15 mei 2010: Willemstad

[pictures=motorstek,2335]



HET WEEKEND

Wanneer:

zaterdag 22 - zondag 23 - maandag 24 mei 2010 (pinksterweekend)






Praktisch:

We vertrekken dus op zaterdag 22 mei 2010, en we spreken af om 10u30 aan het pompstation "Servauto Inzake 't Haasje" langsheen de A2 Eindhoven > Maastricht.

Overnachten gebeurt in "Vianden", Luxemburg.

De deelnemers:

01. NVDB op een Honda CB750C ('83)
02. Viper250 op een Yamaha FZX700 ('86)
03. Gias op een Kawasaki GPZ600R ('86)
04. VanHugo op een Honda CB750C ('83)
05. agranado op een Honda Transalp ('94)
06. LinKing op een Suzuki GSR600 ('08) :/
07. ActionHank op een Honda CBR600F4 ('99)

[pictures=motorstek,2334]
VIDEO



DE AFTERMEETING

days.png


Ging door op 17 en 18 juli 2010, een weekendje op motorcamping d'n toerstop in Melderslo.

[pictures=motorstek,2422]




SPARE RIBS

days.png

location.png


Ging door op zondag 9 januari 2011.
Foto's




Meeting 30 januari 2011

Filmpje 1
Filmpje 2

[pictures=motorstek,2701]
 
Laatst bewerkt:
arme 31jarige jonge goden ;(

:P

1997 is zeker geen brik? Maar wellicht m'n XT van 91 wel? :P
 
wat is een oud brik?:p Heb een cb650 uit 1983 die niet loopt ben ik mee bezig en een cb400 van 1992 is dat al oldtimer genoeg? Ik ken monkey wel. ALs hij meegaat dan wil ik ook wel mee :P
 
Schitterend :)

Er komt schot in de zaak :)

een CB650 is een graaf machien, een cb400 ook. voor mij zeker oldtimer genoeg ;)
 
Ik ben 21 dus aan dat criteria voldoe ik en ik rijdt een zzr 1100 van 1990 dus die is volgend jaar 20! dan mag ik dus ook mee! Als ik tijd heb en weg mag van school dan ga ik zeker mee!!
 
Effe al vast een ruime aankondiging, ik ga 6 april met een andere motor rieder naar Berlijn

Wie mee wil mag van mij :)

moet je wel rond 12 uur in Zwolle zijn bij de McDonalds bij de snelweg. De tijd worden nog wel duidelijker.

PS: je hoeft niet helemaal naar Berlijn, een stukje meetoeren is ook al gezellig

PS: ik heb tosti apperaat op de motor :P
 
Laatst bewerkt:
Hangt er van af welke route je ongeveer neemt... Zonder autostrade?
Welke motoren rijden er mee?
 
Ik moet mijn motor nog kopen, en die ander ook :P

Maar tot begin april is tijd zat!

En de route moet nog worden uitgestippeld, maar zoals ik al zei: ik kondig het al ruim van te voren aan, ik denk dat in februarie het wel klaar is met plannen enzo.
 
Wat mn leeftijd betreft en de bj,er daar kom ik wel voor in aanmerking... ben benieuwd waneer die trip gaat komen..(Blijf t, wel ff volgeb)
 
Zijn jullie destijds nog weggeweest? Natuurlijk panne onderweg, omdat 1 van de oude brikken met achterstallig onderhoud ermee opgehouden is, omdat de studiefinanciering niet op tijd binnen was om hem nog op te lappen???


Ik ben een chica uit '87 en heb een CB450 Nighthawk uit '83. Vind het altijd een idioot besef dat die motor een stuk ouder is dan ik :Y
Lijkt me leuk om me met deze motor me tussen soortgenootjes te begeven. Echter mankeert er nogal wat aan, dus ik vraag me af of het verstandig zou zijn. o.a. een versleten ketting, de trommelrem aan de achterkant naar de klote en een manke klep die klettert en kleppert als een dolle.
 
Laatst bewerkt:
Mooi mooi, er beginnen stilaan een handvol kandidaten te zijn!

Misschien moeten we stilaan eens een periode kiezen? Hemelvaardweekend ofzo?
 
Hallo Oma!

@monkey: Heb wel smoelenboek. Hoe zit het met het rijbewijs?



10 januarie ga ik voor theorie dan 2 dagen daarna de eerst rijles. En dan een strak schema inplanne dat ik elke maandag en woensdag ga lessen voor een paar weken lang.

Maar ik zit er aan te denken om een begrensde yamaha xs 650 te kopen. Is dit wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan